(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuper duper bra!!!!!!!!
22 maj, 2012 18:15 |
|
Maj
Elev |
22 maj, 2012 18:15 |
|
Ginny!!!!
Elev |
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! Stackars Annie! VISA DE ANNIE! MUGGLARE ÄR INGA IDIOTER, VISA DET FÖR DE NU! XD
![]()
22 maj, 2012 19:19 |
|
t i l d a
Elev |
22 maj, 2012 19:54 |
|
amanda1104
Elev |
Håller med
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 maj, 2012 20:32 |
|
potter_fan
Elev |
Är inte det där att spamma?!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 22 maj, 2012 21:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Jättebra!!
Hej 22 maj, 2012 22:02 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Ginny.T: Asså, nån måste säga det här: Du är inte så bra på att skriva som du tror, du är ÄNNU bättre! tack såå mycket!!! Du anar inte hur mycket såna kommentarer betyder! ♥ Skrivet av Lily Evans: Annie är ganska lätt provocerad tycker jag xS Och att vara en mugglare och bo i den "magiska världen", samtidigt som man är så lätt provocerad är inte en bra kombination xS Aja, det var jätte bra C: Haha, håller helt med dig! Men det är meningen att hon är så. Jag tycker det blir mycket roligare i berättelsen om hon hela tiden gör det svårt för sig själv :-) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 22 maj, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skriv mer när du vill!
23 maj, 2012 07:01 |
|
Ginny4ever
Elev |
Hej, jag behöver lite hjälp! jag måste bestämma mig för om jag ska skippa typ jätte långt fram i boken eller om det finns någonting jätte viktigt eller någonting som ni jätte gärna skulle vilja läsa om! kan inte ni typ uggleposta mig om ni kommer på någon händelse. och med skippa jätte långt menar jag verkligen jätte långt så om ni inte säger till blir det väldigt liten chans att det ni gärna skulle läsa om inte kommer med, så uggleposta mig gärna!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 23 maj, 2012 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen