The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
13 feb, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2012 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-13 kl. 18:42
|
|
Borttagen
|
Ååååå, det skulle vara änklare att rita My Little Pony!
13 feb, 2012 18:37 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ååååå, det skulle vara änklare att rita My Little Pony! Gör det då! Men det du också måste göra är att gå in på du-vet-vad! xD (Om ni undrar så är det vad jag och Jenny kallar ****, det är en hemlighet! xD ![]()
13 feb, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Ååååå, det skulle vara änklare att rita My Little Pony! Gör det då! Men det du också måste göra är att gå in på du-vet-vad! xD (Om ni undrar så är det vad jag och Jenny kallar ****, det är en hemlighet! xD Meh! Säg vad det är för något det där "Du-vet-vad!" är! Snälla blir såå nyfiken! 13 feb, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Ååååå, det skulle vara änklare att rita My Little Pony! Gör det då! Men det du också måste göra är att gå in på du-vet-vad! xD (Om ni undrar så är det vad jag och Jenny kallar ****, det är en hemlighet! xD Meh! Säg vad det är för något det där "Du-vet-vad!" är! Snälla blir såå nyfiken! Det är en hemlighet! 13 feb, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
pratameddatorn.com
Du: Hej, nu ska vi leka en lek. Datorn: Jaha. Du: Den går ut på att inte säga Ja, Jaha, Nä, eller Nähä. Den som förlorar ger den andra 100000 kr. Datorn: Jaha. Du: Ge mig 100000 kr nu! Datorn: Jag vill inte. 13 feb, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Ååååå, det skulle vara änklare att rita My Little Pony! Gör det då! Men det du också måste göra är att gå in på du-vet-vad! xD (Om ni undrar så är det vad jag och Jenny kallar ****, det är en hemlighet! xD Meh! Säg vad det är för något det där "Du-vet-vad!" är! Snälla blir såå nyfiken! Det är en hemlighet! Okej då!...Men snälla! SNÄLLA!!!!! 13 feb, 2012 18:57 |
|
Lills
Elev |
^
Bara för att jag är snäll i dag så säger jag. Det betyder Spoiler: Tryck här för att visa! Haha! Nått som jag och Jenny fick iden av Du-vet-vem! xD ![]()
13 feb, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
^ är det hemligt?
13 feb, 2012 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen