@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' Men hahaha den är såå dålig, plus att de inte ens har kommit in än Obliviate_ - GRATTIS!!! 1.Det är den säkert inte. ♥ 2.Skitsamma. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:52 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' Men hahaha den är såå dålig, plus att de inte ens har kommit in än 1.Det är den säkert inte. ♥ 2.Skitsamma. ^^ Åååh okej då! Men den suger okej! Jag skickar den som ett meddelande
30 okt, 2012 00:53 |
|
Miskel
Elev |
30 okt, 2012 00:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 okt, 2012 01:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' Men hahaha den är såå dålig, plus att de inte ens har kommit in än 1.Det är den säkert inte. ♥ 2.Skitsamma. ^^ Åååh okej då! Men den suger okej! Jag skickar den som ett meddelande Den var ju visst bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 01:04 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' Men hahaha den är såå dålig, plus att de inte ens har kommit in än 1.Det är den säkert inte. ♥ 2.Skitsamma. ^^ Åååh okej då! Men den suger okej! Jag skickar den som ett meddelande Den var ju visst bra. Thank youuuu ~
30 okt, 2012 01:06 |
|
Miskel
Elev |
30 okt, 2012 01:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 okt, 2012 01:19 |
|
Solkatten
Elev |
Var är alla trollen egentligen?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 01:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Var är alla trollen egentligen?! Ja alltså jag undrar det också, det finns typ inga här!
30 okt, 2012 01:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen