@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: luna99: ska spela lite med Jonte n u! Hörs im! puss puss! ♥ Oki ♥ 30 okt, 2012 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Förut tyckte jag det var tråkigt om jag var inne medan nästan inga andra var det men nu är det tvärtom. Nu vill jag att alla bara ska försvinna för en liten stund, haha. Låter lite elak kanske.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som hatar kärleken ibland?
30 okt, 2012 00:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som hatar kärleken ibland? Hatar är ett starkt ord. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som hatar kärleken ibland? Hatar är ett starkt ord. Jag visste att någon skulle skriva det... Men den gör mig bara så förvirrad! 30 okt, 2012 00:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag som hatar kärleken ibland? Hatar är ett starkt ord. Jag visste att någon skulle skriva det... Men den gör mig bara så förvirrad! Ja, kärleken kan vara jobbig ibland... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord
30 okt, 2012 00:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:45 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. Hahaha såklart! xD Själv har jag skrivit mitt första kapitel, det blev 1400 ord Får jag läsa? Snäääääälla? :' Men hahaha den är såå dålig, plus att de inte ens har kommit in än Obliviate_ - GRATTIS!!!
30 okt, 2012 00:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen