Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
14 jan, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag vågar inte publicera min novell..
mest för att den går för fort och är för jobbig.. dspfjdsgpöjdokg ORKAR INTE! 14 jan, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Okej, då hängde jag med. Deviantart.com Nej det har jag tyvärr inte. 14 jan, 2012 22:14 |
|
Alice...
Elev |
14 jan, 2012 22:15 |
|
Anapneo
Elev |
15 jan, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
Hallå?
Vad händer med den här tråden egentligen? Minst två dagar utan större aktivitet i den. Innan var jag trött på att så många skrev, nu stör jag mig på att ingen skriver. Faktiskt bättre att alla skriver än ingenting. Hallå där ute? Jag vill ha någon att skriva med. Och förresten, varför är det nästan ingen som kollar de trådar jag gör? 15 jan, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
MUGGLEPOOOSTAAAA???
15 jan, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: du kan uggleposta mig, men jag ska in i duschen nu. Så jag svarar sen. MUGGLEPOOOSTAAAA??? 15 jan, 2012 19:49 |
|
hyperion
Elev |
Alltså, jag kollar på the Borrowers och hittils har Tom Felton aka Draco Malfoy, han som spelar Snigelhorn/Slughorn och våran kära Arthur Weasley dykt upp i den. The bad guy heter även Mr. Potter. Så många HP relaterade saker, haha. Mamman i borrowers familjen påminner även en hel del om Mrs. Weasley + att de är ginger hela bunten..
![]()
15 jan, 2012 23:19 |
|
inging
Elev |
Jag har tråkigt
Fast mugglis gör en glad! http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 16 jan, 2012 06:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen