Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 838 839 840 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon...
Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i...
Usch, hatar sådana personer D: Hoppas att du får bta klass, då ♥

Jag med... Så jag har knappt vågat vara mig själv ibland, men idag var jag det för jag var överlycklig då Yohio tittat på mig och gjort pussmun till mig i lördags och berättade det för mina "vänner". De började genast hacka ner på Yohio för att han körde sitt egna race liksom!
Jag kan knappt fatta det... De sa att han va äcklig! Alltså... WTF!? Vad är det som är äckligt med att han klär sig och ser lite mer feminin ut på grund av sin musikstil osv? Och när jag sa att jag tyckte han va söt och allt, då så började de genast typ trycka ner mig och snacka asmycket skit om Yohio...
Fy vad arg jag blev. För liksom jag försökte skydda honom och jag var väldigt pratglad idag, då liksom sa de "Men fy så mycket du pratar idag då Maja! Har du druckit nåt eller?" med avsmak i rösten.
Alltså... Jag är väldigt pratglad av mg, men jag ha hört de snacka skit hela tiden om folk som vågat vara sig själva, så jag har hållit käft, för jag vill inte delta i det snacket! Men nu när jag väl pratar och försvarar någon som verkligen gå att se upp till och jag är mig själv, då få jag skit för det!
Alltså gud... Jag hatar min klass nu... Speciellt tjejerna i klassen som jag tyvärr hängt med...
Aw, någon som är kär?
Nämen han är söt hih ♥

Så är det typ alltid för mig... Men idag på idrotten deltog jag faktiskt i diskussionen om Yohio. Sedan sa Molly att han var gay för att han hade smink och nagellack, och så blev jag typ sur och så blev de arga på mig och så... (Fattar du hur man kan dra den slutsatsen? :c) Och när de säger att han är dålig på att sjunga för att han ser ut som en tjej och jag säger att han får väl se ut som han vill blir det bara fel och så låg jag i snön halva rasten för att jag inte alls ville vara med dem...
Men nu sitter jag i alla fall och lyssnar sönder Heartbreak Hotel och känner att livet har lite mening ändå ♥

4 feb, 2013 19:49

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon...
Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i...
Usch, hatar sådana personer D: Hoppas att du får bta klass, då ♥

Jag med... Så jag har knappt vågat vara mig själv ibland, men idag var jag det för jag var överlycklig då Yohio tittat på mig och gjort pussmun till mig i lördags och berättade det för mina "vänner". De började genast hacka ner på Yohio för att han körde sitt egna race liksom!
Jag kan knappt fatta det... De sa att han va äcklig! Alltså... WTF!? Vad är det som är äckligt med att han klär sig och ser lite mer feminin ut på grund av sin musikstil osv? Och när jag sa att jag tyckte han va söt och allt, då så började de genast typ trycka ner mig och snacka asmycket skit om Yohio...
Fy vad arg jag blev. För liksom jag försökte skydda honom och jag var väldigt pratglad idag, då liksom sa de "Men fy så mycket du pratar idag då Maja! Har du druckit nåt eller?" med avsmak i rösten.
Alltså... Jag är väldigt pratglad av mg, men jag ha hört de snacka skit hela tiden om folk som vågat vara sig själva, så jag har hållit käft, för jag vill inte delta i det snacket! Men nu när jag väl pratar och försvarar någon som verkligen gå att se upp till och jag är mig själv, då få jag skit för det!
Alltså gud... Jag hatar min klass nu... Speciellt tjejerna i klassen som jag tyvärr hängt med...


Jag förstår att det inte går att vara sig själv med den där skocken. Fy, Yohio är verkligen underbart vacker (nu har jag bara sett medias uppvisande av honom och inte utan smink), men han har så snälla ögon på något sätt De verkar ju använda sig av ditt lilla ögonblick där för att få dig att må dåligt och visa på att det inte är något att vara glad för egentligen. Varpå det pratar illa om honom. Du borde ha medalj som orkar stå ut i skolan med sådana runt dig.

Oh, dina ord gjorde mig faktiskt glad! För har bara känt mig som en meningslös och hatad kackerlacka sen det hände... Jag som var uppe på molnen om det med YOHIO tills jag kom till skolan...
Men jag tar gärna emot medaljen! xD Haha! Men tack så mycket!





Och sanna1324567, jag har blivit kär i honom efter att han tittade på mig och gav mig en slängkyss! xD Och förstår dig där vid, för känner samma sak... Alltså han få väl se ut som han vill och han är ju asgrym!!!!!!!! Och han är ju straight, fast androgyn. Alltså gör ju saker som är feminina, men han dras till kvinnor liksom; inte gay!
Och liksom de i min klass började ju hålla på liknande... Men inte exakt så... Men alltså... Gah!!!! SÅ ARG!!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 feb, 2013 19:56

Borttagen

Avatar


Majis: Jag tror tyvärr att vi är lite i samma situation :c

4 feb, 2013 20:05

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Majis: Jag tror tyvärr att vi är lite i samma situation :c

Jao... Vad dumma människor kan vara ibland... Jag förstår mig verkligen inte på det där om att det skulle vara något fel med att han klär ut sig till tjej ibland! Okej! Kan förstå om NÅGON kan tror att han är gay, men liksom... Det är ju inget fel med det och nu så råkar ju de som är gay vara helt underbara och han som inte är gay, men kanske ha vissa gaydrag (alltså lite mer feminin) gör ju bara honom helt underbar!!!!!! xD Haha! ^^ ♥
Nämen gud... Hur kan an tycka illa om honom när det är omöjligt att bli förälskad i honom? xD Nämen... Haha! ^^

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 feb, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Majis: Jag tror tyvärr att vi är lite i samma situation :c

Jao... Vad dumma människor kan vara ibland... Jag förstår mig verkligen inte på det där om att det skulle vara något fel med att han klär ut sig till tjej ibland! Okej! Kan förstå om NÅGON kan tror att han är gay, men liksom... Det är ju inget fel med det och nu så råkar ju de som är gay vara helt underbara och han som inte är gay, men kanske ha vissa gaydrag (alltså lite mer feminin) gör ju bara honom helt underbar!!!!!! xD Haha! ^^ ♥
Nämen gud... Hur kan an tycka illa om honom när det är omöjligt att bli förälskad i honom? xD Nämen... Haha! ^^
Eller huuur D:
Alltså, att han 'klärr ut sig' till tjej ibland är ju... det är ju liksom HAN. Annars skulle han ju vara någon helt annan.

4 feb, 2013 20:12

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Majis: Jag tror tyvärr att vi är lite i samma situation :c

Jao... Vad dumma människor kan vara ibland... Jag förstår mig verkligen inte på det där om att det skulle vara något fel med att han klär ut sig till tjej ibland! Okej! Kan förstå om NÅGON kan tror att han är gay, men liksom... Det är ju inget fel med det och nu så råkar ju de som är gay vara helt underbara och han som inte är gay, men kanske ha vissa gaydrag (alltså lite mer feminin) gör ju bara honom helt underbar!!!!!! xD Haha! ^^ ♥
Nämen gud... Hur kan an tycka illa om honom när det är omöjligt att bli förälskad i honom? xD Nämen... Haha! ^^
Eller huuur D:
Alltså, att han 'klärr ut sig' till tjej ibland är ju... det är ju liksom HAN. Annars skulle han ju vara någon helt annan.

Jao, men det är ju så coolt också! Så hatar de som inte bara kan acceptera det......

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 feb, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Borttagen:
SKULLE NÅGON KUNNA FÖRKLARA FÖR MIG VAD SOM HÄNDER?
För jag fattar inte. Jag fattar inte varför det måste vara såhär.

uggla? ♥

Kanske om ett tag♥

4 feb, 2013 20:28

HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Borttagen:
SKULLE NÅGON KUNNA FÖRKLARA FÖR MIG VAD SOM HÄNDER?
För jag fattar inte. Jag fattar inte varför det måste vara såhär.

uggla? ♥

Kanske om ett tag♥

Oki♥
Bara att skicka när du känner för det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

4 feb, 2013 20:34

Borttagen

Avatar


Sitter och gör det ingen. Inget blod har kommit, men det är alldeles rött. Mår illa för att jag skär mig själv, men det går inte längre.

4 feb, 2013 21:01

LunaLovegood1
Elev

Avatar


nu får jag ångest.
ångest för att jag fyller tretton imorgon.
stark prestationsångest över nationella prov.
livet suger.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

4 feb, 2013 21:03

1 2 3 ... 838 839 840 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.