vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kollar på Baby of Macon ^^
9 dec, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Kollar på extramaterialet till SATC ♥
9 dec, 2011 12:44 |
|
Solkatten
Elev |
Kom nyss från idrotten. Skall ha SO.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 dec, 2011 13:13 |
|
Borttagen
|
Sitter här och har'e gött
9 dec, 2011 13:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag pruttar
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 13:25 |
|
Ida S
Lärare |
^ Att jag skrattade högt åt det där bevisar hur sjukligt lättroad jag är x)
Jag har fixat julstämning på min profil med en snögubbe och julgran "we live together, and harry does all the cooking." 9 dec, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
^^THIS! 9 dec, 2011 13:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ida S: ^ Att jag skrattade högt åt det där bevisar hur sjukligt lättroad jag är x) Jag har fixat julstämning på min profil med en snögubbe och julgran Skönt, då är vi på samma nivå idag ^^' Awesome ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 13:43 |
|
Borttagen
|
Hostar...
9 dec, 2011 13:43 |
|
Borttagen
|
Kollar på filmen Earthlings, grinar. Eftersom att den just nu handlar om läder, päls osv så funderar jag på att gå ut och SLÄNGA mina kängor i läder(?) som kostade över 1000:- åt helvetet (dvs containern).
Så illa mår jag av det där dårskapet. Edit: BRB GÅR OCH SLÄNGER SKORNA FFS @: 9 dec, 2011 13:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen