Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad gör du just NU?

Forum > Off Topic > vad gör du just NU?

1 2 3 ... 838 839 840 ... 2117 2118 2119
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


kollar på Baby of Macon ^^

9 dec, 2011 12:43

Borttagen

Avatar


Kollar på extramaterialet till SATC ♥

9 dec, 2011 12:44

Solkatten
Elev

Avatar


Kom nyss från idrotten. Skall ha SO.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 dec, 2011 13:13

Borttagen

Avatar


Sitter här och har'e gött

9 dec, 2011 13:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag pruttar

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 dec, 2011 13:25

Ida S
Lärare

Avatar


^ Att jag skrattade högt åt det där bevisar hur sjukligt lättroad jag är x)

Jag har fixat julstämning på min profil med en snögubbe och julgran MYSIGT!

"we live together, and harry does all the cooking."

9 dec, 2011 13:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

^^THIS!

9 dec, 2011 13:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Ida S:
^ Att jag skrattade högt åt det där bevisar hur sjukligt lättroad jag är x)

Jag har fixat julstämning på min profil med en snögubbe och julgran MYSIGT!


Skönt, då är vi på samma nivå idag ^^'

Awesome ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 dec, 2011 13:43

Borttagen

Avatar


Hostar...

9 dec, 2011 13:43

Borttagen

Avatar


Kollar på filmen Earthlings, grinar. Eftersom att den just nu handlar om läder, päls osv så funderar jag på att gå ut och SLÄNGA mina kängor i läder(?) som kostade över 1000:- åt helvetet (dvs containern).
Så illa mår jag av det där dårskapet.

Edit: BRB GÅR OCH SLÄNGER SKORNA FFS @:

9 dec, 2011 13:59

1 2 3 ... 838 839 840 ... 2117 2118 2119

Forum > Off Topic > vad gör du just NU?

Du får inte svara på den här tråden.