@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Ik!! Men vu är värst i Skype.. vu?^^ 29 okt, 2012 23:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Ik!! Men vu är värst i Skype.. Men förlåt båda två att jag har dålig fantasi på samtalsämnen! XD 29 okt, 2012 23:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Vi* Min mobil har ett eget sätt att stava det mesta.. Ik!! Men vu är värst i Skype.. vu?^^ Hej 29 okt, 2012 23:37 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Ik!! Men vu är värst i Skype.. Men förlåt båda två att jag har dålig fantasi på samtalsämnen! XD Vi har inte sagt att det beror på dig, det är likadant med oss ju XD 29 okt, 2012 23:38 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Ik!! Men vu är värst i Skype.. Men förlåt båda två att jag har dålig fantasi på samtalsämnen! XD Vi har inte sagt att det beror på dig, det är likadant med oss ju XD Men ändå 29 okt, 2012 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar Mentos. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 23:53 |
|
mine
Elev |
29 okt, 2012 23:54 |
|
Solkatten
Elev |
Min bror har berättat det, haha. Aldrig. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 23:59 |
|
mine
Elev |
dumma brorXD Men om du inte visste, hade du gjort det då? 29 okt, 2012 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
Det var nyss 69 medlemmar inne. :3
mine - Gillar inte läsk så nej. xD Men varför skulle jag överhuvudtaget ha stoppat Mentos i en dryck? Haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen