@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Jaha. Ska visst se PINK den 26:e maj i Globen nästa år. ping Savi, om jag inte åker upp innan så får vi träffas då? Är ju lååångt tills dess...
29 okt, 2012 23:16 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Jaha. Ska visst se PINK den 26:e maj i Globen nästa år. ping Savi, om jag inte åker upp innan så får vi träffas då? Är ju lååångt tills dess... Ja.... Men min plan är att åka upp innan också! Har inte varit i Stockholm sen i mars
29 okt, 2012 23:18 |
|
PerfectFreak
Elev |
Jag vet inte om jag ska se Dom två tornen eller nåt avsnitt av Supernatura?. Mitt liv är inte enkelt..
29 okt, 2012 23:24 |
|
mine
Elev |
29 okt, 2012 23:33 |
|
Pixie
Elev |
Haha tror inte jag orkar vara inne längre...
tröttchey.se men ni som har tumblr! GLÖM INTE ATT VARA MED I MIN TÄVLING! den finner ni längst upp på min profil GOOD LUCK
29 okt, 2012 23:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Om du bara visste Hur många liknande konversationer jag har haft med henne.. Hej 29 okt, 2012 23:34 |
|
accioron
Elev |
i feel like this should be a mean girls night
should this be a mean girls night? hm yeeeeaah it totally should be a mean girls night 29 okt, 2012 23:34 |
|
mine
Elev |
ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD 29 okt, 2012 23:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av mine: ahahaha, men man kommer ju inte på mer och skrivaXD Ik!! Men vu är värst i Skype.. Hej 29 okt, 2012 23:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks. Vad ska den handla om? 1D, duh. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen