Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8382 8383 8384 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Hej mugglisar ♥ saknar ni mig ?

Jaaaaa ♥

massor med kärlek på dig sötis c:♥

massor med kärlek på fig med sötnos ♥♥

Puss och kram ♥

pöss pöss ♥

29 okt, 2012 21:37

Solkatten
Elev

Avatar


Jag ska stanna uppe hela natten, jag ska. Får inte somna så tidigt som jag gjorde igår.

:>

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 okt, 2012 21:38

Dracossister
Elev

Avatar


Rummet tömt. Ligger på en madrass i vardagsrummet. Imorgon ska tapeterna bort ^^

http://flamelumos.blogspot.fi/

29 okt, 2012 21:39

Borttagen

Avatar


Det vita som faller från himmelen är bara det som kommer innan slask

29 okt, 2012 21:39

baramin
Elev

Avatar


ALLTSÅ ÅH. Har genomgått de bästa dagarna of all time, dött flertalet gånger om men alltid haft en obeskrivlig lycka i bakhuvudet. Rymt till parker i Paris, spoonat hejvilt och missat muggliskraschen och därmed möjligheten att vara en rättmätig ägare till världens snyggaste tröja. Men vet ni? SÅ VÄRT DET. Och det säger inte lite. Drar hela grejen snart, I need to get my story straight.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 okt, 2012 21:39

Solkatten
Elev

Avatar


Seriöst, hur ska jag börjaaaa? :'<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 okt, 2012 21:40

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw: Såhär länge? :c

OCH JAG HAR SAKNAT DIG KEJ? ♥

JA. SKOLA SUGER. FML.
♥♥3♥♥♥3♥♥♥♥3< DU ÄR SÖT

speech!

29 okt, 2012 21:42

Borttagen

Avatar


Jag tar mig upp, du gör så jag faller. Och nu har jag fallit långt ner. Så långt ner att jag inte vet hur jag ska ta mig upp.


Men jag vet att jag kommer klara det, jag vet att jag är stark. Jag har genomgått mycket.

Imorgon är jag troligtvis på topp, ska klara av skolan.

29 okt, 2012 21:43

Celebikai
Elev

Avatar


29 okt, 2012 21:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw: Såhär länge? :c

OCH JAG HAR SAKNAT DIG KEJ? ♥

JA. SKOLA SUGER. FML.
♥♥3♥♥♥3♥♥♥♥3< DU ÄR SÖT

SCHOOL SUCKS SO MUCH DUDETTE

OCH VAD ÄR DU DÅ DÅ, TYP VÄRLDENS SÖTASTE? ♥ Men jag skickar uggla till dig nu sockerärta ♥

Okej, i dunno varför jag kallar dig sockerärta o.o

29 okt, 2012 21:46

1 2 3 ... 8382 8383 8384 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.