@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Hej mugglisar ♥ saknar ni mig ? Jaaaaa ♥ 29 okt, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
tror seriöst jag öör.
29 okt, 2012 21:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
massor med kärlek på dig sötis c:♥ speech! 29 okt, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Hej mugglisar ♥ saknar ni mig ? Of course dear!! ♥ Var har du varit sockerärta? :c 29 okt, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
massor med kärlek på dig med sötnos ♥♥ 29 okt, 2012 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 21:36
|
|
Solkatten
Elev |
Jag vet inte hur jag ska börja min fanfic and that sucks.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 21:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Hej mugglisar ♥ saknar ni mig ? Of course dear!! ♥ Var har du varit sockerärta? :c Jag har varit i skolan :C JAG HAR SAKNAT DIG FANNY OKEJ ? ♥ Skrivet av Borttagen: massor med kärlek på fig med sötnos ♥♥ Puss och kram ♥ speech! 29 okt, 2012 21:36 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Den här veckan kanske går ganska bra ändå.
29 okt, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen