Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
jadu, är lite sjuk så jag ska nog vila och så
usch.. såg just på ett saw-klipp.. det största misstaget jag gjort. när jag är sjuk drömmer jag alltid mardrömmar, kommer säkert drömma om saw inatt. usch. *dör* 14 jan, 2012 01:31 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, vad skönt det kommer bli med sovmorgon ' imorgon ' ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 01:32 |
|
Incendio
Elev |
oja!
14 jan, 2012 01:44 |
|
Amandan
Elev |
Alltså. åh. OneRepublic i högtalarna, fina vänner, tända ljus och en mysig säng.
Mina vänner, ah, vad skulle jag göra utan dem? hanna, john, cindy, dessie. ♥ Min tumblr!
14 jan, 2012 02:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Gud, vad skönt det kommer bli med sovmorgon ' imorgon ' ♥ ^ 14 jan, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Hallå?
Den här tråden brukar vimla med folk såhär dags. Var är alla? Förresten, är någon av er dyslektiker? 14 jan, 2012 21:54 |
|
Alice...
Elev |
jag kan väl försöka starta en konversation!
So, är det nångon här som har deviantart! (tråkig fråga veet!)
14 jan, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Whuat?
14 jan, 2012 22:03 |
|
Alice...
Elev |
14 jan, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Devi vadå? jag kan väl försöka starta en konversation! So, är det nångon här som har deviantart! (tråkig fråga veet!) 14 jan, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen