Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SKULLE NÅGON KUNNA FÖRKLARA FÖR MIG VAD SOM HÄNDER?
För jag fattar inte. Jag fattar inte varför det måste vara såhär. 4 feb, 2013 15:46 |
|
Dramione99
Elev |
Tack moaskywalkr!
4 feb, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Ajkgojiorh ååååh jag blir så jävla arg över att hela min klass har fördommar D:
Och sedan att de säger 'Yohio är gay, för att han har smink och målar naglarna' och så... NEJ... bara nej. VARFÖR? 4 feb, 2013 16:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag vill dö, orkar inte mer.. Ta mig härifrån..
MUMS! 4 feb, 2013 17:56 |
|
Majis
Elev |
De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon...
Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 feb, 2013 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Usch, hatar sådana personer D: Hoppas att du får bta klass, då ♥De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon... Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i... 4 feb, 2013 19:06 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: SKULLE NÅGON KUNNA FÖRKLARA FÖR MIG VAD SOM HÄNDER? För jag fattar inte. Jag fattar inte varför det måste vara såhär. uggla? ♥
4 feb, 2013 19:28 |
|
moaskywalkr
Elev |
har känt mig så himla apatisk de senaste 3-4 dagarna, har inte energi till annat än att bara ligga i sängen och stirra upp i taket ugh
och jag VET att jag mår såhär för att jag egentligen behöver stimulans hela tiden, behöver att saker händer och behöver bli aktiverad, men har fastnat i en ond cirkel där jag 1) inte har något att göra 2) blir uttråkad och tom på livslust 3) pga denna utmattning inte orkar påbörja ngt nytt KAN NÅGON KOMMA MED ETT JASPLAN OCH HÄMTA MIG KASTA NER MIG FRÅN EN KLIPPA TVINGA MIG ATT DANSA NAKEN PÅ PLATTAN JAG MÅSTE KOMMA UR DET HÄR 4 feb, 2013 19:30 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Usch, hatar sådana personer D: Hoppas att du får bta klass, då ♥ De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon... Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i... Jag med... Så jag har knappt vågat vara mig själv ibland, men idag var jag det för jag var överlycklig då Yohio tittat på mig och gjort pussmun till mig i lördags och berättade det för mina "vänner". De började genast hacka ner på Yohio för att han körde sitt egna race liksom! Jag kan knappt fatta det... De sa att han va äcklig! Alltså... WTF!? Vad är det som är äckligt med att han klär sig och ser lite mer feminin ut på grund av sin musikstil osv? Och när jag sa att jag tyckte han va söt och allt, då så började de genast typ trycka ner mig och snacka asmycket skit om Yohio... Fy vad arg jag blev. För liksom jag försökte skydda honom och jag var väldigt pratglad idag, då liksom sa de "Men fy så mycket du pratar idag då Maja! Har du druckit nåt eller?" med avsmak i rösten. Alltså... Jag är väldigt pratglad av mg, men jag ha hört de snacka skit hela tiden om folk som vågat vara sig själva, så jag har hållit käft, för jag vill inte delta i det snacket! Men nu när jag väl pratar och försvarar någon som verkligen gå att se upp till och jag är mig själv, då få jag skit för det! Alltså gud... Jag hatar min klass nu... Speciellt tjejerna i klassen som jag tyvärr hängt med... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 feb, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Usch, hatar sådana personer D: Hoppas att du får bta klass, då ♥ De i min klass är idioter känns det som... De snackar skit om alla som är sig själv, till och med lite smått om mig framför mina ögon... Ska prata med kuratorn på onsdag, förhoppningsvis och fråga vad hon tycker. Om jag ska ta och byta klass till den mina riktiga vänner går i... Jag med... Så jag har knappt vågat vara mig själv ibland, men idag var jag det för jag var överlycklig då Yohio tittat på mig och gjort pussmun till mig i lördags och berättade det för mina "vänner". De började genast hacka ner på Yohio för att han körde sitt egna race liksom! Jag kan knappt fatta det... De sa att han va äcklig! Alltså... WTF!? Vad är det som är äckligt med att han klär sig och ser lite mer feminin ut på grund av sin musikstil osv? Och när jag sa att jag tyckte han va söt och allt, då så började de genast typ trycka ner mig och snacka asmycket skit om Yohio... Fy vad arg jag blev. För liksom jag försökte skydda honom och jag var väldigt pratglad idag, då liksom sa de "Men fy så mycket du pratar idag då Maja! Har du druckit nåt eller?" med avsmak i rösten. Alltså... Jag är väldigt pratglad av mg, men jag ha hört de snacka skit hela tiden om folk som vågat vara sig själva, så jag har hållit käft, för jag vill inte delta i det snacket! Men nu när jag väl pratar och försvarar någon som verkligen gå att se upp till och jag är mig själv, då få jag skit för det! Alltså gud... Jag hatar min klass nu... Speciellt tjejerna i klassen som jag tyvärr hängt med... Jag förstår att det inte går att vara sig själv med den där skocken. Fy, Yohio är verkligen underbart vacker (nu har jag bara sett medias uppvisande av honom och inte utan smink), men han har så snälla ögon på något sätt 4 feb, 2013 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen