@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Knizzlare och Neeyum
Det kommer låta jättekonstigt, men jag var helt beroende av dem när jag gillade dem. Såg på alla intervjuer med dem och googlade fakta om dem. Och jag var helt förkrossad över att jag aldrig skulle kunnde träffa dem. Så kom någon med nyheten att de skulle komma till Stockholm, och jag bröt samman. Jag gömde mig i mitt rum och hade fulkommligt panik över att jag skulle missa chansen att se dem. Avskärmade mig från världen helt enkelt. Mådde jättedåligt. Var så otroligt nära att börja skära mig igen. Därför vågar jag inte börja gilla dem igen, och inte för att du skrämmer mig Pixie 29 okt, 2012 18:57 |
|
Celebikai
Elev |
29 okt, 2012 18:57 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Knizzlare och Neeyum Det kommer låta jättekonstigt, men jag var helt beroende av dem när jag gillade dem. Såg på alla intervjuer med dem och googlade fakta om dem. Och jag var helt förkrossad över att jag aldrig skulle kunnde träffa dem. Så kom någon med nyheten att de skulle komma till Stockholm, och jag bröt samman. Jag gömde mig i mitt rum och hade fulkommligt panik över att jag skulle missa chansen att se dem. Avskärmade mig från världen helt enkelt. Mådde jättedåligt. Var så otroligt nära att börja skära mig igen. Därför vågar jag inte börja gilla dem igen, och inte för att du skrämmer mig Pixie Men herregud! Det här är ju inget bra, och det har nog inte bara att göra med 1D. Såklart SKA du kunna bli en directioner igen, men du ska ju inte må dåligt för det samt skada dig. Åh om det går så långt kanske man ska prata med en kurator som man känner sig trygg med.
29 okt, 2012 19:00 |
|
Knizzlare
Elev |
Men herrejösses Elma00, shit, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag finns i alla fall, och tycker självklart inte att du borde göra något du inte vill göra eller ja, jag vill ju inte att du ska skada dig själv! Men du måste ju kunna gilla One Direction om det är så, tycker som Pixie, att du borde prata med någon du känner dig trygg med, be strong! ♥
![]()
29 okt, 2012 19:02 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Celebikai: det har blåst jättemycket hela dagen och jag hörde stans signalhorn tjuta nyss Här blinkar det bara med lamporna, snart kommer strömmen att fara D: ![]()
29 okt, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2012 19:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pixie och Knizzlare, jag tror helt seriöst att jag måste klara av det här själv... BE STRONG! DU KLARAR DET! Kanske är det bäst att hålla på med 1D osv osv, men att nån håller koll på dig när du t. ex. lyssnar och så. Att ha nån att krama när du gråter läker bättre än att skada sig själv.
29 okt, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Pixie Jag hoppas att det blir bättre snart. Har haft en liknade Period när jag var helt galen i Ryan Lee, och mådde dåligt över att inte kunna träffa honom.
29 okt, 2012 19:12 |
|
Solkatten
Elev |
I'm starving...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 19:12 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen