@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
29 okt, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Vad stod det i det?!?! 29 okt, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Kliar på näsan...
29 okt, 2012 18:26 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag är konstig, jag vågar seriöst inte gilla 1D längre....
29 okt, 2012 18:31 |
|
Knizzlare
Elev |
aaah, herregud, och vi är tretton år, eller, ja, vi är tretton år precis båda två om några dagar och chris brown och VIP BILJETTER och gaaah, man får gå med kissie, herregud, den där tävlingen är G J O R D för oss! vi MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE vinna!! Elma00: Varför inte? :O ![]()
29 okt, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Vill någon vara lite social?
29 okt, 2012 18:41 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, jag är konstig, jag vågar seriöst inte gilla 1D längre.... why not? DIRECTIONERS UNITE 29 okt, 2012 18:41 |
|
Lills
Elev |
Pratar med min lillebror, om hur han vill ha sitt kalas.
"Så, ska du ha något Släktkalas då?" - Jag "Nej! Jag ska ha lamporna PÅ!" - lillebror. :3 ![]()
29 okt, 2012 18:43 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, jag är konstig, jag vågar seriöst inte gilla 1D längre.... förlåt för min läskighet
29 okt, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen