@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
nu har man käkat upp sin fiskgratäng
29 okt, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Fuckyooooooooooooooooooooooooooooou, att jag gjorde det. Seriöst :C
29 okt, 2012 17:09 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fuckyooooooooooooooooooooooooooooou, att jag gjorde det. Seriöst :C gjorde vadå? 29 okt, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Ni vill inte veta vad Hilda gjorde nys....
29 okt, 2012 17:20 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ni vill inte veta vad Hilda gjorde nys.... joo 29 okt, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
ehhh... bajsade i köket. 29 okt, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Ska plugga nu, lycka till säger jag bara.
29 okt, 2012 17:57 |
|
Foxface
Elev |
Seriöst.. varför ska man ha en sån otur hela tiden? Det var fem år sen jag och min familj för utomlands (asså längre bort en typ Danmark) eftersom vi typ inte har råd att åka utomlands. Nu är jag äntligen på Gran Canaria.. och då blir jag förskyld och pallar inte göra ett skit. Yay... not. FML :-/
29 okt, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Fått upp matteboken, framsteg
29 okt, 2012 18:11 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen