@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sitter i en busskur och fryser, najs. Väntar inte ens på en buss.
29 okt, 2012 16:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag sitter i en busskur och fryser, najs. Väntar inte ens på en buss. Varför sitter du där då? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 16:27 |
|
Dracossister
Elev |
sitter i ett skåp för jag har ingen säng eller stol i mitt rum.. haha
http://flamelumos.blogspot.fi/ 29 okt, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag sitter i en busskur och fryser, najs. Väntar inte ens på en buss. Varför sitter du där då? xD Det har hänt en väldigt dum sak. Och jag orkade inte med skolan så ha suttit här i flera timmar 29 okt, 2012 16:28 |
|
Ginny00
Elev |
Taylor Swifts nya skiva... ♥
29 okt, 2012 16:44 |
|
Almson
Elev |
29 okt, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Holy shit! Kom på att jag har matteprov imorgon, och det är flera saker som jag inte kan :C
29 okt, 2012 16:56 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Holy shit! Kom på att jag har matteprov imorgon, och det är flera saker som jag inte kan :C Mohahwhahaha, jag är höstlov >
29 okt, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Har varit inne på Mugglis exakt hela dagen... Vilket liv man har. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Justfan, plugga hela kvällen då
29 okt, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen