vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Sjunger på en dålig låt.
8 dec, 2011 19:56 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
8 dec, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Dricker glögg och äter lussekatt :3
8 dec, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Äter souvlaki med tsatsiki framför datan :>
8 dec, 2011 20:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ska göra en kopp te.
8 dec, 2011 20:44 |
|
aggsih
Elev |
Startar en server på cs ;D
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 8 dec, 2011 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skall börja packa idrottsväskan. Har idrott imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 21:16 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
8 dec, 2011 21:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Väntar på att syrran ska komma så att pappa kan skjutsa oss till skolan (lyxigt) LOL
9 dec, 2011 07:57 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
9 dec, 2011 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen