@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Har ett litet Mugglisinsider projekt på gång.. får se om jag kan få ihop det.. mweheheheheheh! ^-^
MUMS! 29 okt, 2012 11:25 |
|
Ginny00
Elev |
Tänkte skriva att det snöar här med innan jag kom på att du bor i samma stad som mig. Men det snöar. Helt sjukt mycket 29 okt, 2012 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
8369 :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 11:29 |
|
madeleinegranger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tänkte skriva att det snöar här med innan jag kom på att du bor i samma stad som mig. Men det snöar. Helt sjukt mycket Oooh gör du!? Kul
29 okt, 2012 11:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det är bara ett fåtal månader kvar till min fyraårsdag på mugglis och det i sig är galet och läskigt! FYRA ÅR?! Firade treårsdagen nyss känns det som och bara det är ju helt gaaalet.
Mugglis ♥ tack för att ni står ut med mig. eller gör ni det? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 11:32 |
|
Tvilling
Elev |
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 29 okt, 2012 11:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
MOHAHAHAHAHA!!!.....MOHAHAHAH!!....HAHAHAH!!...haha. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Lisa ramlade ner från soffan, och jag räddade henne
29 okt, 2012 11:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det är bara ett fåtal månader kvar till min fyraårsdag på mugglis och det i sig är galet och läskigt! FYRA ÅR?! Firade treårsdagen nyss känns det som och bara det är ju helt gaaalet. Mugglis ♥ tack för att ni står ut med mig. eller gör ni det? Mest så låtsas vi.. 29 okt, 2012 11:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Kintsugi: Det är bara ett fåtal månader kvar till min fyraårsdag på mugglis och det i sig är galet och läskigt! FYRA ÅR?! Firade treårsdagen nyss känns det som och bara det är ju helt gaaalet. Mugglis ♥ tack för att ni står ut med mig. eller gör ni det? Mest så låtsas vi.. Tänkte väl det, helt förståeligt ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen