@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min dator funkar igen
29 okt, 2012 10:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Min dator funkar igen VAD HÄRLIGT! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Min dator funkar igen VAD HÄRLIGT! Ja!!! Fick lov att dlea dator med familjen... 29 okt, 2012 10:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Min dator funkar igen VAD HÄRLIGT! Ja!!! Fick lov att dlea dator med familjen... ooooh that's a hard one. MEN NU HAR DU EN DATOR! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Min dator funkar igen VAD HÄRLIGT! Ja!!! Fick lov att dlea dator med familjen... ooooh that's a hard one. MEN NU HAR DU EN DATOR! Yeey!!! Kommer typ sitta framför datorn och bara vara glad att den fungerar. 29 okt, 2012 10:53 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker allt är jättejobbigt just nu. Inte blir det bättre av att läsa att andra är så lyckliga hela tiden (varför går jag ens in i Lycklig-tråden? självplågeri). Och det är ju inte som att jag inte anstränger mig heller. Att veta att jag ansträngt mig och att det ändå inte går gör det bara ännu mer drygt.
29 okt, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Nu är allting hopplöst.
29 okt, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Hungriiig
29 okt, 2012 11:05 |
|
Tvilling
Elev |
Ska jag skriva om Pirater, Änglar eller Människor-som-kan-förvandla-sig-till-djur som NaNo?
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 29 okt, 2012 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen