Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
SATAN
"Vilken är den femte Harry Potter-boken?" JAG KLICKADE FÖR FORT Q____Q
13 jan, 2012 19:45 |
LucyMalfoy
Elev |
^Synd. JAg har migrän igen. Tredje dagen irad
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 13 jan, 2012 19:46 |
|
Noctum
Elev |
13 jan, 2012 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Snart börjar The Voice Sverige
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 19:52 |
|
Minidjuret
Elev |
Ikväll ska jag sova tidigt.^^
Önska mig lycka till med det... 13 jan, 2012 19:53 |
LucyMalfoy
Elev |
^jag vet inte. Hatar den Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 13 jan, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Omg, jag har fått tid för teoriprov och uppkörning...
13 jan, 2012 20:27 |
|
Jennyferh
Elev |
Padfootie Spännande! Lycka till!
Ser fram emot att ta körkortet iaf! Så skönt att kunna köra själv och inte behöva be om skjuts/åka buss hela tiden.
"Overhead, morning skies all for you"
13 jan, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Funderar på att skriva om "Dear Mr. President" och göra den mer baserad på "Tha tintin-books" och byta titeln till "Dear Mr. Reporter" :3
13 jan, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jennyferh: Padfootie Spännande! Lycka till! Ser fram emot att ta körkortet iaf! Så skönt att kunna köra själv och inte behöva be om skjuts/åka buss hela tiden. Har 5-6 lektioner kvar innan det är dags för mig också, kommer ha både teorin och körprovet den 29 februari.. (skottdagen :o). Håller med om att det kommer bli sjukt gött, men kommer nog åka ganska mkt buss ändå. Men slipper bli skjutsad till stallet varje fredag iaf.. xD 13 jan, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen