Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 835 836 837 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


SATAN JAG SVARADE FEL PÅ VÄRLDENS LÄTTASTE FRÅGA!!!!!
"Vilken är den femte Harry Potter-boken?"
JAG KLICKADE FÖR FORT Q____Q

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

13 jan, 2012 19:45

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


^Synd. JAg har migrän igen. Tredje dagen irad

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

13 jan, 2012 19:46

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy *:
^Synd. JAg har migrän igen. Tredje dagen irad


^neeej varför vill den bara inte ge upp nån gång!!! >:C

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

13 jan, 2012 19:51

Solkatten
Elev

Avatar


Snart börjar The Voice Sverige

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jan, 2012 19:52

Minidjuret
Elev

Avatar


Ikväll ska jag sova tidigt.^^

Önska mig lycka till med det...

13 jan, 2012 19:53

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av LucyMalfoy *:
^Synd. JAg har migrän igen. Tredje dagen irad


^neeej varför vill den bara inte ge upp nån gång!!! >:C

^jag vet inte. Hatar den

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

13 jan, 2012 19:54

Borttagen

Avatar


Omg, jag har fått tid för teoriprov och uppkörning...

13 jan, 2012 20:27

Jennyferh
Elev

Avatar


Padfootie Spännande! Lycka till! Har själv typ fem-sex körlektioner kvar innan det är dags för det. Plus två faser kvar att klara i teorin också. C-fasen </3

Ser fram emot att ta körkortet iaf! Så skönt att kunna köra själv och inte behöva be om skjuts/åka buss hela tiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi37.tinypic.com%2F2vxhys2.jpg "Overhead, morning skies all for you"

13 jan, 2012 20:36

Borttagen

Avatar


Funderar på att skriva om "Dear Mr. President" och göra den mer baserad på "Tha tintin-books" och byta titeln till "Dear Mr. Reporter" :3

13 jan, 2012 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jennyferh:
Padfootie Spännande! Lycka till! Har själv typ fem-sex körlektioner kvar innan det är dags för det. Plus två faser kvar att klara i teorin också. C-fasen </3

Ser fram emot att ta körkortet iaf! Så skönt att kunna köra själv och inte behöva be om skjuts/åka buss hela tiden.


Har 5-6 lektioner kvar innan det är dags för mig också, kommer ha både teorin och körprovet den 29 februari.. (skottdagen :o).

Håller med om att det kommer bli sjukt gött, men kommer nog åka ganska mkt buss ändå. Men slipper bli skjutsad till stallet varje fredag iaf.. xD

13 jan, 2012 20:54

1 2 3 ... 835 836 837 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.