vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dementoren
Elev |
8 dec, 2011 19:31 |
|
hyperion
Elev |
8 dec, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Är hungrig, dricker te.
8 dec, 2011 19:34 |
|
Mandy Diamond
Elev |
8 dec, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
tänker! Vill åka iväg på äventyr. Till ett annat land, se något riktigt vacker (t e x operahuset eller någon fin utsikt) bara leeeeva. Vara glad! Fota massa, vara med familj, shoppa, äta gott. Åhhh snälla söta mitt liv! jag vill att den ska börja NU.
8 dec, 2011 19:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Väntar på att syrran och pappa ska komma hem och att syrran ska ropa att hon har klarat graderingen
8 dec, 2011 19:35 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på musik och skall börja på en fanfic alldeles strax.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 19:39 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Kastar snöbollar...
8 dec, 2011 19:41 |
|
Knizzlare
Elev |
8 dec, 2011 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
^ Fritt Fall håller jag på att läsa nu ^^ Skall börja på andra kapitlet. Fattar inte särskilt mycket ... den verkar krånglig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen