Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av kinshaw: ^ nice jag har fett tråkigt... hänger här och på fb, vilket inte är så tråkigt iofs... men ... ja :'D Haha =) ♥ "-men iaf tråkigt att du har tråkigt : (" "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 jan, 2012 20:58 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Det är fet jobbigt. Det känns som huvudet ska sprängas i tusen bitar Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 12 jan, 2012 20:59 |
|
Dini99
Elev |
fyfan, hämskt D: ♥ Kram! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 jan, 2012 21:00 |
|
kinshaw
Elev |
12 jan, 2012 21:00 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^alvedon hjälper inte. Ipren hjälper inte heller. Jag orkar inte hämta mina diclofenack.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 12 jan, 2012 21:03 |
|
Dini99
Elev |
Låter åzum! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 jan, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Mår seriöst dåligt av vilken dålig cover de gjorde på "Uptown girl" i Glee.
Varför sjöng de ens den? Det ska vara originalet, det ska vara Westlife. (Ja, Miyuki är i sin "deppa-över-Westlife" period just nu) 12 jan, 2012 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Fredag imorgon
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jan, 2012 21:57 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mår seriöst dåligt av vilken dålig cover de gjorde på "Uptown girl" i Glee. Varför sjöng de ens den? Det ska vara originalet, det ska vara Westlife. (Ja, Miyuki är i sin "deppa-över-Westlife" period just nu) Bara lite fyi, Westlife gjorde inte originalet, deras version är också en cover Originalet är gjort av Billy Joel runt... Ca 1983 (?) skulle jag gissa ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 13 jan, 2012 01:42 |
|
Borttagen
|
Just an FYI; majoriteten av Westlifes stora låtar är covers...
13 jan, 2012 01:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen