Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Ella01: När man ser på Doctor Who och de plötsligt börjar prata om HARRY POTTER och J.K ROWLING! + Att David Tennant spelar Doktorn ♥♥♥ Skulle vart bättre med Matt Smith! (Han är Favoriten OK) Näää, David Tennant är BÄST!!♥♥ Och dessutom spelar han Barty Crouch Jr! Det var det jag menade. OCH HAN ÄR BÄST!!! ✩✩✩ 15 sep, 2015 06:59 |
|
Borttagen
|
15 sep, 2015 08:33 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Ella01: När man ser på Doctor Who och de plötsligt börjar prata om HARRY POTTER och J.K ROWLING! + Att David Tennant spelar Doktorn ♥♥♥ Skulle vart bättre med Matt Smith! (Han är Favoriten OK) Näää, David Tennant är BÄST!!♥♥ Och dessutom spelar han Barty Crouch Jr! Det var det jag menade. OCH HAN ÄR BÄST!!! PRECIS! . . . xD Hon som fastnar i gatan visste jag redan när jag såg den Och några fler såklart "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 sep, 2015 09:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Min lärare sa "bloody hell" idag och jag tyckte de var coolt att hon sa nåt som Ron brukar säga
15 sep, 2015 14:36 |
|
Ella01
Elev |
15 sep, 2015 14:39 |
|
Borttagen
|
Jag vet! När jag såg den där spelaren till argus Flitch var med jag bara 'Vänta lite! Jag känner igen honom!' 15 sep, 2015 14:43 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet! När jag såg den där spelaren till argus Flitch var med jag bara 'Vänta lite! Jag känner igen honom!' Coolt 15 sep, 2015 17:07 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: nian är bäst thoSkrivet av Ella01: Skrivet av Ella01: När man ser på Doctor Who och de plötsligt börjar prata om HARRY POTTER och J.K ROWLING! + Att David Tennant spelar Doktorn ♥♥♥ Skulle vart bättre med Matt Smith! (Han är Favoriten OK) #hipster yo 15 sep, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Man ser en med Gryffindor tröja, sätter sig bredvid och frågar efter ett tag om henngillar HP. Svartet e Ja.
Jahop en i parrarel-klassen gillar HP 16 sep, 2015 08:54 |
|
Borttagen
|
Jag dog när två tjejer på stan sa:
"Åh jag bara "Reducto"!" 16 sep, 2015 16:47 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen