One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Celebikai: någon som vet hur lång tid det tog för biljetterna att ta slut? jag köpte mina runt 10 på kvällen och då fanns det kvar flera. Tror det beror lite på hur man ser det... Tror det mesta var slut efter bara nån timme, men sen kan ju biljetter öppnas upp (typ folk lämnar tillbaka, gör inte klar bokningen, ticnet strular osv) Var massa problem med det under Bon Jovi-släppet :p några kunde inte få biljetter efter två timmar men jag satt vid 16 och uppdaterade och uppdaterade och tillslut fick jag en. without something there is no nothing 9 nov, 2012 16:09 |
|
Pixie
Elev |
9 nov, 2012 16:09 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av hyperion: Och jag misstänker att Live Nation kanske möjligen kommer släppa fler 1D biljetter, för de har inte svarat på facebook, men de har svarat nästan alla som skrivit både innan och efter mig. Om det vore slutsålt så borde de ju skriva det? Och om de tänker släppa fler vill de väl hålla det hemligt tills det händer liksom. Jag hoppas jag har rätt med min teori bara haha. Det är ju dock slutsålt...? Det har de skrivit både på Ticnet, Live Nation och One Directions sidor (på Facebook) och Live Nation skrev det även på det officiella eventet. De kanske helt enkelt råkade hoppa över din kommentar? :- ( Men alltså om du verkligen verkligen vill ha biljetter så kolla på Facebookeventet (för folk skriver där) och även på blocket och Ebay! De brukar alltid sälja biljetter där :* Jag har bara läst att det är för tillfället uppbokat? Visserligen sätter väl de kanske den gränsen hela tiden, även fast det inte alls kommer komma släppas fler biljetter. Men har själv varit med om att de släppt mer platser efteråt pga hög press av biljetterna, och det är ju faktiskt möjligt att möblera om lite i arenan för att få in mer folk. Får leva på hoppet, eller något. Och jag skulle lätt köpa i andra hand om man kunde lita på folk, men det är så lätt att bli lurad (även fast det gäller atg-ombud uthämtade biljetter ändå) och vill liksom inte riskera det, tyvärr. Och inte de som skulle vilja gå med mig heller. ![]()
9 nov, 2012 16:16 |
|
Solkatten
Elev |
Nobody Compares. BÄSTA LÅTEN NÅGONSIN! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:33 |
|
Pixie
Elev |
Solkatten: Min alldeles egna Take Me Home Limited Yearbook Edition! Och den är så fucking bäst! Lyssnar på den nu!
9 nov, 2012 16:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Solkatten: Min alldeles egna Take Me Home Limited Yearbook Edition! Och den är så fucking bäst! Lyssnar på den nu! Är det den nya skivan eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Ska köpa Take Me Home limited edition morgon ♥ (om den har kommut ut i det här bakom takana landet alltå..)
9 nov, 2012 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska köpa Take Me Home limited edition morgon ♥ (om den har kommut ut i det här bakom takana landet alltå..) Den kom ju ut idag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Ska köpa Take Me Home limited edition morgon ♥ (om den har kommut ut i det här bakom takana landet alltå..) Den kom ju ut idag. Jag vet, men här i Finland brukar det ta några dagar extra 9 nov, 2012 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Ska köpa Take Me Home limited edition morgon ♥ (om den har kommut ut i det här bakom takana landet alltå..) Den kom ju ut idag. Jag vet, men här i Finland brukar det ta några dagar extra Just det, du bor i Finland. xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen