@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Corriiz
Jag börjar skolan imorgon :c 28 okt, 2012 15:02 |
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Corriiz
Japp, hade lov den här veckan. Och det suger rumpa :c 28 okt, 2012 15:06 |
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 15:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Ett manus till en film jag planerar att göra nästa sommar, och ett till en You Tube-video jag ska göra ;D Åhh, vad handlar det om då? 28 okt, 2012 15:16 |
|
Conflate
Elev |
Man blir smått störd när man inte kan ha en endaste liten chokladbit i huset utan att mamma äter upp den, fast hon vet att det är min. -.-'
28 okt, 2012 15:16 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Ronald Weasley: Ett manus till en film jag planerar att göra nästa sommar, och ett till en You Tube-video jag ska göra ;D Åhh, vad handlar det om då? Hehe, um, det handlar typ om att ett motemedel mot cancer och AIDS har hittats, och sen vet ingen vem som ska "få det", så det blir krig. Om man säger det kortfattat xD Det lät inte så intressant nu, men jag tror att det kan bli okej 28 okt, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
kan inte skriva när pappa är här
28 okt, 2012 15:19 |
|
Pixie
Elev |
28 okt, 2012 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen