Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8332 8333 8334 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


WOW såg just en räv

28 okt, 2012 14:37

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
WOW såg just en räv

ahaha läste röv x'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

28 okt, 2012 14:39

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Jag ska skriva manus nu =)

28 okt, 2012 14:47

Borttagen

Avatar


Fixat min presentation, fortfarande skitful. Fast lite me egoistisk xD

28 okt, 2012 14:50

Ronald Weasley
Elev

Avatar


När någon hittar ett troll före mig:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net%2Fimages%2Fstash-3-4fb423de9b5cb.gif

28 okt, 2012 14:57

Borttagen

Avatar


Någon som är social och orkar med mig?

28 okt, 2012 14:58

Corriiz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som är social och orkar med mig?


Jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

28 okt, 2012 14:59

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jag ska skriva manus nu =)

Vad är det för manus?

28 okt, 2012 15:00

Borttagen

Avatar


Corriiz
Så du har höstlov?

28 okt, 2012 15:00

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Ronald Weasley:
Jag ska skriva manus nu =)

Vad är det för manus?

Ett manus till en film jag planerar att göra nästa sommar, och ett till en You Tube-video jag ska göra ;D

28 okt, 2012 15:01

1 2 3 ... 8332 8333 8334 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.