@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fan vad jag suger på att plugga
28 okt, 2012 12:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mjölk som smakar grädde är... inte så bra. Preech. Jag tror att jag är 0,0000001% allergisk mot mjölk, för att jag inte gillar några mjölkprodukter alls. Förutom vaniljkräm... om det nu är en mjölkprodukt.
28 okt, 2012 12:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
I X-factor UK finns det en grupp som heter District 3, det enda jag kan tänka på när jag ser deras namn är The Hungergames!
28 okt, 2012 12:55 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Min mamma trodde mig inte först när jag sa vem Siris mamma var eheSkrivet av Pixie: Känslan när pappa pekar på tidningen och ba: Det där är din muggliskompis Siri Skugges mamma. HUR KAN PAPPA VETA SÅ MYCKET OM EN MUGGLIST? @si_tonks HAHA x) .... sedan googlade min pappa på henne 28 okt, 2012 12:55 |
|
ronnyponny
Elev |
asså guud vad jobbigt!! Alla mina 35 bevakade trådar lyser!! Fast jag tror inte att någon har skrivit i alla, det måste vara på grund av krashen!!
28 okt, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
Är nere i Bosnien
28 okt, 2012 12:56 |
|
amanda1104
Elev |
Du borde vara glad att du inte är mer allergisk. Jag är laktosintolerant och gillar mjölk-.-
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 okt, 2012 12:56 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av amanda1104: Du borde vara glad att du inte är mer allergisk. Jag är laktosintolerant och gillar mjölk-.- Vad jobbigt
28 okt, 2012 12:58 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Miskel: Jag har vant mig... Du tycker som du vill Skrivet av amanda1104: Du borde vara glad att du inte är mer allergisk. Jag är laktosintolerant och gillar mjölk-.- Vad jobbigt Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 okt, 2012 12:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: I X-factor UK finns det en grupp som heter District 3, det enda jag kan tänka på när jag ser deras namn är The Hungergames! Samma här. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen