vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 dec, 2011 21:11 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på musik och funderar på hur jag ska börja skriva min fanfic.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2011 21:21 |
|
joel9324
Elev |
7 dec, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Gråter lite halvt..
7 dec, 2011 21:36 |
|
JoLizz
Elev |
7 dec, 2011 21:41 |
|
Dini99
Elev |
Läxor, läxor, läxor... D:
HAR DU GJORT DOM 2 ENGELSKA LÄXORNA OCH SO PROVET TILL IMORGON EVE??!! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 7 dec, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
Drar mig för att hämta te och fryser om fötterna :c
7 dec, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Pratar med min katt. Väldigt givande samtal...
7 dec, 2011 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Drar mig för att hämta te och fryser om fötterna :c Jag med, det är otroligt kallt 7 dec, 2011 22:31 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 dec, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen