@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Katla: joo, men är inte en dalek lite svårt att klä ut sig till? menmen, försöka kan jag ju i alla fall
Pixie: yeah, vi får ta och titta på dw nångång för annars kommer jag typ aldrig börja kolla på det hahaa ![]()
28 okt, 2012 11:45 |
|
Pixie
Elev |
Knizzlare
3 avsnitt är läskiga! Första (hmhm kan det heta nåt med rose?) The Empty Child Blink sen resten är i stort sett barnvänliga DU KAN SE DOM MED MIG!
28 okt, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
0,5 4 5 6 och 14
Använd 3 av talen och du får används vilket räknesätt som helst. Hjälp mig med talen 8 och 5.5? :3 28 okt, 2012 11:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Knizzlare 3 avsnitt är läskiga! Första (hmhm kan det heta nåt med rose?) The Empty Child Blink sen resten är i stort sett barnvänliga DU KAN SE DOM MED MIG! Okidoki :3 ![]()
28 okt, 2012 11:48 |
|
Regulus
Elev |
28 okt, 2012 11:50 |
|
Katla
Elev |
Pixie och Knizzlare:
alice u r so wrong det finns mASSOR med avsnitt som är läskiga ju??? och första är inte så läskigt tbh bara i början är det lite creepy men det är inte ett dugg läskigt resten~ och det heter bara Rose btw men alltså denise det är läskigt på ett bra sätt? du tycker ju om att bli skrämd juu och det är inte läskigt på skräckfilmssättet utan bara lagom creepy c: och långt från alla avsnitt är det minsta creepy ♏︎ 28 okt, 2012 11:51 |
|
Pixie
Elev |
28 okt, 2012 11:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Pixie och Knizzlare: alice u r so wrong det finns mASSOR med avsnitt som är läskiga ju??? och första är inte så läskigt tbh bara i början är det lite creepy men det är inte ett dugg läskigt resten~ och det heter bara Rose btw men alltså denise det är läskigt på ett bra sätt? du tycker ju om att bli skrämd juu och det är inte läskigt på skräckfilmssättet utan bara lagom creepy c: och långt från alla avsnitt är det minsta creepy Ja, jag tycker om att bli skrämd men inte när jag är ensam huhuuu ![]()
28 okt, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 0,5 4 5 6 och 14 Använd 3 av talen och du får används vilket räknesätt som helst. Hjälp mig med talen 8 och 5.5? :3 Diss eller? 28 okt, 2012 11:52 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: [usr]pixie[/user] och kizzlare: alice u r so wrong det finns mASSOR med avsnitt som är läskiga ju??? och första är inte så läskigt tbh bara i början är det lite creepy men det är inte ett dugg läskigt resten~ och det heter bara Rose btw men alltså denise det är läskigt på ett bra sätt? du tycker ju om att bli skrämd juu och det är inte läskigt på skräckfilmssättet utan bara lagom creepy c: och långt från alla avsnitt är det minsta creepy Ja, jag tycker om att bli skrämd men inte när jag är ensam huhuuu nejdå haha VI ÄR MED DIG!
28 okt, 2012 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen