@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Jag låg på plats 100 i trolljakten, men sedan när jag skulle skriva det här så såg jag ett nytt troll så nu ligger jag på plats 97...
![]()
28 okt, 2012 11:28 |
|
Regulus
Elev |
28 okt, 2012 11:28 |
|
LolFeelings
Elev |
28 okt, 2012 11:29 |
|
Solkatten
Elev |
Hur fan lyckas du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 11:36 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: M4L13: fuck yeah och jag ska jobba på mina dräkter och jag tycker Pixie och Knizzlare också ska vara något Who-igt am i right inte liite sent svar nejnej men alltsååå jag vet ingenting om dw och jag vågar inte kolla på det heller för det verkar läskigt. ![]()
28 okt, 2012 11:37 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: M4L13: fuck yeah och jag ska jobba på mina dräkter och jag tycker Pixie och Knizzlare också ska vara något Who-igt am i right inte liite sent svar nejnej men alltsååå jag vet ingenting om dw och jag vågar inte kolla på det heller för det verkar läskigt. det är bara blink som är läskigt, och det kommer inte förrens säsong 3 och lilla lättskrämda jag tittade ju på det såå..
28 okt, 2012 11:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: M4L13: fuck yeah och jag ska jobba på mina dräkter och jag tycker Pixie och Knizzlare också ska vara något Who-igt am i right inte liite sent svar nejnej men alltsååå jag vet ingenting om dw och jag vågar inte kolla på det heller för det verkar läskigt. det är bara blink som är läskigt, och det kommer inte förrens säsong 3 och lilla lättskrämda jag tittade ju på det såå.. men till och med första avsnittet verkar ju läskigt... jag såg typ några minuter på det och sen kom det läskig musik så jag vågade inte kolla mer ehhehee ![]()
28 okt, 2012 11:41 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: M4L13: fuck yeah och jag ska jobba på mina dräkter och jag tycker Pixie och Knizzlare också ska vara något Who-igt am i right inte liite sent svar nejnej men alltsååå jag vet ingenting om dw och jag vågar inte kolla på det heller för det verkar läskigt. det är bara blink som är läskigt, och det kommer inte förrens säsong 3 och lilla lättskrämda jag tittade ju på det såå.. men alice redan i säsong 1 är det jättecreepy ju?? The Empty Child är ju typ den läskigaste evar men du kan ju vara en dalek, Denise? Du vet väl vad en dalek är ♏︎ 28 okt, 2012 11:42 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: M4L13: fuck yeah och jag ska jobba på mina dräkter och jag tycker Pixie och Knizzlare också ska vara något Who-igt am i right inte liite sent svar nejnej men alltsååå jag vet ingenting om dw och jag vågar inte kolla på det heller för det verkar läskigt. det är bara blink som är läskigt, och det kommer inte förrens säsong 3 och lilla lättskrämda jag tittade ju på det såå.. men till och med första avsnittet verkar ju läskigt... jag såg typ några minuter på det och sen kom det läskig musik så jag vågade inte kolla mer ehhehee åh juste! 1 avsnittet är läskigt! fast well, se med mig! det är inte ika läskigt som lollipoop grejjsimojsen
28 okt, 2012 11:43 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Eftersom jag är för blyg för att helt enkelt vända mig om och fråga irl: Ida S, är det du eller bara din dubbelgångare som sitter snett bakom mig på bussen? XD
28 okt, 2012 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen