@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: åååhhåhååhåå vad jag vill se one direction sitter och lyssnar på massa fina och bra inspelade livespelningar på spotify och åh jag blir så sugen på att gå på konsert fy. Gå på x factor nästa fredag jagvilljagvilljagvill men neeej biljetterna tog slut på några minuter och jag skulle nog inte ens kunna åka t stockholm på nåt sätt jag kommer få sitta här hemma och dö medan jag ser massa fanbilder och när jag ser dom på tv och åh. ![]()
28 okt, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: åååhhåhååhåå vad jag vill se one direction sitter och lyssnar på massa fina och bra inspelade livespelningar på spotify och åh jag blir så sugen på att gå på konsert fy. Gå på x factor nästa fredag jagvilljagvilljagvill men neeej biljetterna tog slut på några minuter och jag skulle nog inte ens kunna åka t stockholm på nåt sätt jag kommer få sitta här hemma och dö medan jag ser massa fanbilder och när jag ser dom på tv och åh. Naeehh Men det kommer fler möjligheter, håll ut! 28 okt, 2012 10:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: subway surfers får du gärna spela när vi syns nästa gång haha, kopplade de till fb igår och insåg att jag verkligen suger på det, jag är typ obeskrivligt dålig på subway surfers. ...när kan vi ses... I don't know ((Louisstyle)) jag vill gå och fika nåndag eller nåt, längtar till fettisdagen haha nejmen, dricka julmust och äta pepparkakor vill jag göra! c: Jag har båda spelen Awesome! Fast jag vill fortfarande träffa er xD
28 okt, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Var var trollet? ... det kanske var jag som tog det Längst ner på startsidan DET VAR JAAAAAAAAAG 8D mohahahahahahahahahahahahha ...JAG SKA HÄMNAS. I SWEAR. ![]() HAHAH, DU SKULLE BARA VÄGA FÖRSÖKA jag har fortfarande mer troll än du.. men jag kommer ha mera troll än dig när jakten är slut! >8'D 28 okt, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Jswg fryser
28 okt, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Jag tror att Jinora blir årets trollbekämpare
28 okt, 2012 11:12 |
|
Knizzlare
Elev |
28 okt, 2012 11:18 |
|
Jinora
Elev |
xD 28 okt, 2012 11:20 |
|
LolFeelings
Elev |
28 okt, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
MIn låtsas farbror ska komma och försöka fixa min dator
28 okt, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen