@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var var trollet? ... det kanske var jag som tog det Längst ner på startsidan 28 okt, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2012 10:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Var var trollet? ... det kanske var jag som tog det Längst ner på startsidan DET VAR JAAAAAAAAAG 8D mohahahahahahahahahahahahha ...JAG SKA HÄMNAS. I SWEAR. JAG HADE TILL OCH MED DÖPT HONOM TILL KURT. 28 okt, 2012 10:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-28 kl. 10:46
|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: subway surfers får du gärna spela när vi syns nästa gång haha, kopplade de till fb igår och insåg att jag verkligen suger på det, jag är typ obeskrivligt dålig på subway surfers. ...när kan vi ses... I don't know ((Louisstyle)) jag vill gå och fika nåndag eller nåt, längtar till fettisdagen haha nejmen, dricka julmust och äta pepparkakor vill jag göra! c: ![]()
28 okt, 2012 10:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: subway surfers får du gärna spela när vi syns nästa gång haha, kopplade de till fb igår och insåg att jag verkligen suger på det, jag är typ obeskrivligt dålig på subway surfers. ...när kan vi ses... I don't know ((Louisstyle)) jag vill gå och fika nåndag eller nåt, längtar till fettisdagen haha nejmen, dricka julmust och äta pepparkakor vill jag göra! c: Jag har båda spelen
28 okt, 2012 10:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: subway surfers får du gärna spela när vi syns nästa gång haha, kopplade de till fb igår och insåg att jag verkligen suger på det, jag är typ obeskrivligt dålig på subway surfers. ...när kan vi ses... I don't know ((Louisstyle)) jag vill gå och fika nåndag eller nåt, längtar till fettisdagen haha nejmen, dricka julmust och äta pepparkakor vill jag göra! c: Jag har båda spelen Awesome! ![]()
28 okt, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2012 10:50 |
|
Knizzlare
Elev |
åååhhåhååhåå vad jag vill se one direction
sitter och lyssnar på massa fina och bra inspelade livespelningar på spotify och åh jag blir så sugen på att gå på konsert fy. ![]()
28 okt, 2012 10:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Var var trollet? ... det kanske var jag som tog det Längst ner på startsidan DET VAR JAAAAAAAAAG 8D mohahahahahahahahahahahahha ...JAG SKA HÄMNAS. I SWEAR. ![]() HAHAH, DU SKULLE BARA VÄGA FÖRSÖKA jag har fortfarande mer troll än du.. 28 okt, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: åååhhåhååhåå vad jag vill se one direction sitter och lyssnar på massa fina och bra inspelade livespelningar på spotify och åh jag blir så sugen på att gå på konsert fy. Gå på x factor nästa fredag 28 okt, 2012 10:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen