Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8320 8321 8322 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av scarhead:
lol ni ska höra mig med mina skoldagar
det är ALLTID något tillfälle jag skriker
.... och jag fyller 13 om fyra månader

vinterbarn

Du är ju också vinterbarn

28 okt, 2012 10:21

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av scarhead:
lol ni ska höra mig med mina skoldagar
det är ALLTID något tillfälle jag skriker
.... och jag fyller 13 om fyra månader

vinterbarn
stop it det är inte roligt
jag hatar vintern

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

28 okt, 2012 10:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av scarhead:
lol ni ska höra mig med mina skoldagar
det är ALLTID något tillfälle jag skriker
.... och jag fyller 13 om fyra månader

vinterbarn

Grattis Fast, jag skiker väldigt mycket och har hemska pmsutbrott.
Fyllde 13 i September

28 okt, 2012 10:22

Tvilling
Elev

Avatar


woo, ser att jag har sjunkit drastiskt på troll listan under det senaste dygnet :O

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

28 okt, 2012 10:25

Regulus
Elev

Avatar


halloween temat är... whoaw
det skrämde livet ur mig när jag loggade in c':

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

28 okt, 2012 10:26

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av scarhead:
lol ni ska höra mig med mina skoldagar
det är ALLTID något tillfälle jag skriker
.... och jag fyller 13 om fyra månader

vinterbarn

Du är ju också vinterbarn

är det vinter om en vecka?
HÖST
jag är höstbarn

scarhead jag gillar vintern

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

28 okt, 2012 10:26

Borttagen

Avatar


DARIN OMGGGG ♥

28 okt, 2012 10:27

Ginny00
Elev

Avatar


Nördar SongPop..

28 okt, 2012 10:28

Borttagen

Avatar


Hörni, jag drömmer framtiden!

För några dagar sedan - innan jag visste om att det skulle vara trolljakt här på mugglis - drömde jag att jag var på ett hotell, och det fanns gångar under jorden där. Jag gick in i någon underjordisk korridor där det satt folk och drck kaffe. Jag såg ett troll som gömde sig bakom ett skåp, så jag började springa bort, bort,bort. Livrädd var jag. Jag sprang och sprang, sedan hörde jag skrik. Trollet hade visst hoppat bort från sitt gömställe.
Trollet var snabbare än mig, och när jag var uppe ur de underjordiska gångarna hann trollat ifatt mig och började jaga alla människor som satt ute och solade. Det blev kaos. Och av någon anledning hamnade jag på trollets rygg, och jag tyckte plötsligt om det - jag tyckte att trollet var gulligt. Jag sa åt det att inte äta eller skada en ända människa här, och den lydde. Så den gick sakta mot staketet (jaaa, staketet) och hoppade över det. Han sa hejdå och cyklade (jaaa, cyklade) iväg.

Fattar ni? När jag vaknade kom jag att tänka på trolljakten på mugglis, och visste genast att den skulle äga rum iår också. Och att trollet cyklade iväg från mig symboliserar otur i trolljakten. Man kan säga att jag verkligen inte har klubbat många troll, kolla lite åt vänster, vetja.

28 okt, 2012 10:32

Pixie
Elev

Avatar


Knizzlare


jag vill spela subway surfers
und
happy poo fall

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

28 okt, 2012 10:35

1 2 3 ... 8320 8321 8322 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.