@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av scarhead: lol ni ska höra mig med mina skoldagar det är ALLTID något tillfälle jag skriker .... och jag fyller 13 om fyra månader vinterbarn Du är ju också vinterbarn 28 okt, 2012 10:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Pixie: stop it det är inte roligtSkrivet av scarhead: lol ni ska höra mig med mina skoldagar det är ALLTID något tillfälle jag skriker .... och jag fyller 13 om fyra månader vinterbarn jag hatar vintern 28 okt, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2012 10:22 |
|
Tvilling
Elev |
woo, ser att jag har sjunkit drastiskt på troll listan under det senaste dygnet :O
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 okt, 2012 10:25 |
|
Regulus
Elev |
28 okt, 2012 10:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Pixie: Skrivet av scarhead: lol ni ska höra mig med mina skoldagar det är ALLTID något tillfälle jag skriker .... och jag fyller 13 om fyra månader vinterbarn Du är ju också vinterbarn är det vinter om en vecka? HÖST jag är höstbarn scarhead jag gillar vintern
28 okt, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
DARIN OMGGGG ♥
28 okt, 2012 10:27 |
|
Ginny00
Elev |
Nördar SongPop..
28 okt, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Hörni, jag drömmer framtiden!
För några dagar sedan - innan jag visste om att det skulle vara trolljakt här på mugglis - drömde jag att jag var på ett hotell, och det fanns gångar under jorden där. Jag gick in i någon underjordisk korridor där det satt folk och drck kaffe. Jag såg ett troll som gömde sig bakom ett skåp, så jag började springa bort, bort,bort. Livrädd var jag. Jag sprang och sprang, sedan hörde jag skrik. Trollet hade visst hoppat bort från sitt gömställe. Trollet var snabbare än mig, och när jag var uppe ur de underjordiska gångarna hann trollat ifatt mig och började jaga alla människor som satt ute och solade. Det blev kaos. Och av någon anledning hamnade jag på trollets rygg, och jag tyckte plötsligt om det - jag tyckte att trollet var gulligt. Jag sa åt det att inte äta eller skada en ända människa här, och den lydde. Så den gick sakta mot staketet (jaaa, staketet) och hoppade över det. Han sa hejdå och cyklade (jaaa, cyklade) iväg. Fattar ni? När jag vaknade kom jag att tänka på trolljakten på mugglis, och visste genast att den skulle äga rum iår också. Och att trollet cyklade iväg från mig symboliserar otur i trolljakten. Man kan säga att jag verkligen inte har klubbat många troll, kolla lite åt vänster, vetja. 28 okt, 2012 10:32 |
|
Pixie
Elev |
28 okt, 2012 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen