@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 okt, 2012 10:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LauraTree: Eller hur!! Å vad kul! Jag är vip där 28 okt, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Min syster skriker som en jävla idiot. Och hon fyller 11.
28 okt, 2012 10:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min syster skriker som en jävla idiot. Och hon fyller 11. Min syster skrek så och hon är 13 om en vecka
28 okt, 2012 10:17 |
|
scarhead
Lärare |
lol ni ska höra mig med mina skoldagar
det är ALLTID något tillfälle jag skriker .... och jag fyller 13 om fyra månader 28 okt, 2012 10:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Min syster skriker som en jävla idiot. Och hon fyller 11. Min syster skrek så och hon är 13 om en vecka Det är så sjukt jobbigt, och min syster skriker och gråter och påstår att min andra lillasyster (Emma, 8 år) har sakt att hon var elak xD 28 okt, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
jag är så hungrig så att det gör ont, men att gå fem meter till köket känns så långt och onödigt
28 okt, 2012 10:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alice: Å grattis i förskott!
28 okt, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Plugga klart allt idag tills imorgon. Najs..
28 okt, 2012 10:19 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: lol ni ska höra mig med mina skoldagar det är ALLTID något tillfälle jag skriker .... och jag fyller 13 om fyra månader vinterbarn
28 okt, 2012 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen