@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Det är i Oxelesund! Skrivet av LauraTree: - hoppar in -Eller hur!! so... du ska till boda borg sa du? well... jag tror att det hade varit intressant att veta vilket boda borg det var och om jag kunde följa med... well... ...hejdå... -Hoppar ut 28 okt, 2012 09:21 |
|
Pixie
Elev |
28 okt, 2012 09:23 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av LauraTree: JAG BOR DÄR 8DSkrivet av LolFeelings: Det är i Oxelesund! Skrivet av LauraTree: - hoppar in -Eller hur!! so... du ska till boda borg sa du? well... jag tror att det hade varit intressant att veta vilket boda borg det var och om jag kunde följa med... well... ...hejdå... -Hoppar ut men nevermind o.o
28 okt, 2012 09:29 |
|
M4L13
Elev |
PIXIE: fu :CCC
NU HAR JAG DUSCHAT OCH ALLT ÄR PACKAT OCH NU SKA JAG SÄTTA PÅ MIG KLÄDER OCH OCH GÖRA MIG KLAR SEN ÅKER VIIIIIIIIIIIIIII hejdå hfs. hej stockholm.
28 okt, 2012 09:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av M4L13: PIXIE: fu :CCC NU HAR JAG DUSCHAT OCH ALLT ÄR PACKAT OCH NU SKA JAG SÄTTA PÅ MIG KLÄDER OCH OCH GÖRA MIG KLAR SEN ÅKER VIIIIIIIIIIIIIII hejdå hfs. hej stockholm. VÄNTA VÄNTA VA.
28 okt, 2012 09:31 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: PIXIE: fu :CCC NU HAR JAG DUSCHAT OCH ALLT ÄR PACKAT OCH NU SKA JAG SÄTTA PÅ MIG KLÄDER OCH OCH GÖRA MIG KLAR SEN ÅKER VIIIIIIIIIIIIIII hejdå hfs. hej stockholm. hehe HEJDÅ BAJSUNGE USCH FY ATT DU SKA ÅKA NEJ NEJ NEJ tänk om du träffar like nån mugglist HAHA DUMISSAR1D!
28 okt, 2012 09:32 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av M4L13: PIXIE: fu :CCC NU HAR JAG DUSCHAT OCH ALLT ÄR PACKAT OCH NU SKA JAG SÄTTA PÅ MIG KLÄDER OCH OCH GÖRA MIG KLAR SEN ÅKER VIIIIIIIIIIIIIII hejdå hfs. hej stockholm. VÄNTA VÄNTA VA. jag ska till stockholm idag 8D vi ska åka på kryssning, gå på begravning och SHOPPPAAAA 8D8D8D8D
28 okt, 2012 09:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av M4L13: PIXIE: fu :CCC NU HAR JAG DUSCHAT OCH ALLT ÄR PACKAT OCH NU SKA JAG SÄTTA PÅ MIG KLÄDER OCH OCH GÖRA MIG KLAR SEN ÅKER VIIIIIIIIIIIIIII hejdå hfs. hej stockholm. VÄNTA VÄNTA VA. jag ska till stockholm idag 8D vi ska åka på kryssning, gå på begravning och SHOPPPAAAA 8D8D8D8D OMG I WANNA MEET YA. Men jag kan inte D':
28 okt, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
Helvetesjävlaskit låter ganska mysigt.
28 okt, 2012 09:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 okt, 2012 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen