@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Varför är jag så sjukt hungrig när jag går upp tidigt? För att du inte ätit antagligen? Haha, ja. Men jag blir aldrig hungrig när jag vaknar sent </3 Hmm, konstigt Ö.ö Japp, fast jag mår illa när jag vaknar tidigt också xD Gör som jag, jag har inte ens lagt mig än xD Näää, har skola imorgon ♥ Ska sova vid typ 8, wish me good luck Hej sociala människor Hej! Hej faast hejdå nu måste jag äta frukost ska iväg på en grej:/ 28 okt, 2012 06:58 |
|
Borttagen
|
Okej, hejdå :C
28 okt, 2012 06:59 |
|
PerfectFreak
Elev |
28 okt, 2012 07:15 |
|
Borttagen
|
Snälla låt dagen gå pisssakta.
28 okt, 2012 07:30 |
|
PerfectFreak
Elev |
28 okt, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
usch, det är fucking söndag :c
28 okt, 2012 07:53 |
|
Borttagen
|
Jag gick upp klockan 06.50, men jag trodde att den var 07.50. Sen när jag såg på datorn kom jag på att det är hösttid nu xD
28 okt, 2012 07:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gick upp klockan 06.50, men jag trodde att den var 07.50. Sen när jag såg på datorn kom jag på att det är hösttid nu xD Vänta, vad är klockan nu`? 28 okt, 2012 07:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gick upp klockan 06.50, men jag trodde att den var 07.50. Sen när jag såg på datorn kom jag på att det är hösttid nu xD Vänta, vad är klockan nu`? Klockan är 08.03 nu 28 okt, 2012 08:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gick upp klockan 06.50, men jag trodde att den var 07.50. Sen när jag såg på datorn kom jag på att det är hösttid nu xD Vänta, vad är klockan nu`? Klockan är 08.03 nu Okej, å går mina klockor rätt. Så vad är klockan 'egentligen' nu? xD 28 okt, 2012 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen