@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
200+ troll
28 okt, 2012 03:24 |
|
Tonks_xD
Elev |
Försöker sova, men det är inte så lätt när Charlie (min guldhamster) springer i hjulet och hänger i buren ashögt -.-
![]()
28 okt, 2012 05:41 |
|
kya
Elev |
28 okt, 2012 05:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: Hahah. Känner precis samma sak xDAlltså börjar bli ganska trött, men kan inte sluta jaga troll </3 28 okt, 2012 05:53 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: Hahah. Känner precis samma sak xD Alltså börjar bli ganska trött, men kan inte sluta jaga troll </3 Ja, åh vet inte om jag ska hålla mig vaken eller sova x[ ![]() ![]()
28 okt, 2012 05:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-28 kl. 05:57
|
|
Borttagen
|
Jag ska nog fortsätta i alla fall. Om jag lägger mig nu kommer jag nog inte vakna förrän typ 16.00........ xD
28 okt, 2012 05:56 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska nog fortsätta i alla fall. Om jag lägger mig nu kommer jag nog inte vakna förrän typ 16.00........ xD Haha, samma här tror jag xD ![]() ![]()
28 okt, 2012 05:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-28 kl. 05:58
|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av kya: Alltså börjar bli ganska trött, men kan inte sluta jaga troll </3 Jag håller på med exakt samma sak xD Och pratar sex på skype xD ![]() ![]()
28 okt, 2012 05:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: Det var ett troll på ditt inlägg. Det måste ju vara ett tecken i alla fall :3Skrivet av Borttagen: Jag ska nog fortsätta i alla fall. Om jag lägger mig nu kommer jag nog inte vakna förrän typ 16.00........ xD Haha, samma här tror jag xD 28 okt, 2012 05:58 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av kya: Alltså börjar bli ganska trött, men kan inte sluta jaga troll </3 Jag håller på med exakt samma sak xD Och pratar sex på skype xD HAHAHAH, jag gjorde typ exakt samma sak för någon timme sen, pratade med min kompis HazzaBazza på skype och vi misstolkade typ allt xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: Det var ett troll på ditt inlägg. Det måste ju vara ett tecken i alla fall :3 Skrivet av Borttagen: Jag ska nog fortsätta i alla fall. Om jag lägger mig nu kommer jag nog inte vakna förrän typ 16.00........ xD Haha, samma här tror jag xD Haha, epic att den var där! :3 EDIT: Ok... nu hittade jag ett troll på mitt egna inlägg så jag tror jag fortsätter... ![]() ![]()
28 okt, 2012 06:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen