Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
11 jan, 2012 21:27 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Jag är osocial. Jag cuttar mig. Jag är deprimerad. Jag får omkring med svarta kläder. Jag har inga vänner föutom 2 st Jag känner mugglisar som skär sig. Många som är deprimerade. Många som har det jobbigt hemma och i skolan. Vi hjälper varandra ♥ Du har inte träffat alla än.. Om du vill ha någon att prata med så finns jag här ♥ Skicka en uggla! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 jan, 2012 21:28 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Varför?^
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:28 |
|
Alice...
Elev |
11 jan, 2012 21:30 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av LucyMalfoy: Jag är osocial. Jag cuttar mig. Jag är deprimerad. Jag får omkring med svarta kläder. Jag har inga vänner föutom 2 st Jag känner mugglisar som skär sig. Många som är deprimerade. Många som har det jobbigt hemma och i skolan. Vi hjälper varandra ♥ Du har inte träffat alla än.. Om du vill ha någon att prata med så finns jag här ♥ Skicka en uggla! Tack! det är bara lite om hur jag mår Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:31 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Dini99: Skrivet av LucyMalfoy: Jag är osocial. Jag cuttar mig. Jag är deprimerad. Jag får omkring med svarta kläder. Jag har inga vänner föutom 2 st Jag känner mugglisar som skär sig. Många som är deprimerade. Många som har det jobbigt hemma och i skolan. Vi hjälper varandra ♥ Du har inte träffat alla än.. Om du vill ha någon att prata med så finns jag här ♥ Skicka en uggla! Tack! det är bara lite om hur jag mår Uggleposta på! ♥ ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 jan, 2012 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker att man borde få göra fler tummen upp istället för bara en per dag. Det är väl ändå lite väl snålt? Max tre!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2012 23:32 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Noctum: Skrivet av Alice...: Skrivet av LucyMalfoy: Jag gillar med glass Vad kul Noctum; Vem har du cosplayat till på din profil bild? :3 Yuki Nagato från animen "The melancholy of Haruhi Suzumiya" är den bra, är det en anime elr en serie? :3 Den e jättebra, men jag har inte sett hela än ^^ jag tror det e en serie, men jag ser den på internet ![]()
12 jan, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Så vad händer här?
12 jan, 2012 18:21 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Inget. Jag har migrän
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 12 jan, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen