One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 nov, 2012 16:08 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag blev typ kallad för en directionator idag mhm jag hatar det uttrycket btw WHO. SAID. THAT. 7 nov, 2012 16:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag blev typ kallad för en directionator idag mhm jag hatar det uttrycket btw -.- förlåt men ja
7 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: jag blev typ kallad för en directionator idag mhm jag hatar det uttrycket btw WHO. SAID. THAT. någon kompis till en kompis haha hon sa att jag säkert var ny osv och jag bara JAG HAR FAKTISKT GILLAT DOM I NÄSTAN ETT ÅR och hon bara "när fyller dom år då?" ugh måste man veta exakt ALLT för att vara en directioner? jag glömmer lätt bort datum och sånt jag kan typ bara nialls födelsedag ehe fast hon som sa det är snäll annars hahah 7 nov, 2012 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Det finns inget som heter drectionator.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2012 16:12 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: jag blev typ kallad för en directionator idag mhm jag hatar det uttrycket btw WHO. SAID. THAT. någon kompis till en kompis haha hon sa att jag säkert var ny osv och jag bara JAG HAR FAKTISKT GILLAT DOM I NÄSTAN ETT ÅR och hon bara "när fyller dom år då?" ugh måste man veta exakt ALLT för att vara en directioner? jag glömmer lätt bort datum och sånt jag kan typ bara nialls födelsedag ehe fast hon som sa det är snäll annars hahah MEN LIKE ÅH no words don't listen to her 7 nov, 2012 16:13 |
|
IamAK
Elev |
Jinx - har knappt hört dom sjunga så har inte så många åsikter om dom. är inte ett fan men dom är säkert bra. tror också att dom kan bli stora men dom är ändå inte "nya one direction" utan dom är sitt eget band helt enkelt.
7 nov, 2012 16:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 7 kl. 18:19
|
|
Gloje
Elev |
Ingen älskare precis men de är bra
THG!!! 7 nov, 2012 16:32 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: jag blev typ kallad för en directionator idag mhm jag hatar det uttrycket btw WHO. SAID. THAT. någon kompis till en kompis haha hon sa att jag säkert var ny osv och jag bara JAG HAR FAKTISKT GILLAT DOM I NÄSTAN ETT ÅR och hon bara "när fyller dom år då?" ugh måste man veta exakt ALLT för att vara en directioner? jag glömmer lätt bort datum och sånt jag kan typ bara nialls födelsedag ehe fast hon som sa det är snäll annars hahah Känns lite konstigt att du är emot "Directionator" men använder "Directioner" själv ;p Förstår inte varför något av de uttrycken existerar - att lägga fansen i olika fack är så otroligt löjligt.
7 nov, 2012 19:47 |
|
hyperion
Elev |
boysen presenterar olika kategorier inför ema på mtv just nu och jag sitter och glor på Nialls fejs där han sitter i soffan och ser så jävla gullig ut, också slår det mig att folk kallar honom ful. förstår inte. HE'S ADORABLE.
![]()
7 nov, 2012 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen