@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska parta fucking hard i skolan på måndag. Yay
28 okt, 2012 00:27 |
|
M4L13
Elev |
28 okt, 2012 00:29 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahah. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:29 |
|
M4L13
Elev |
28 okt, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Datafan stängs ju aldrig av.
28 okt, 2012 00:33 |
|
Solkatten
Elev |
"Okej, nej, jag ska inte låtsas att jag vet för jag vet inte." xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:33 |
|
Miskel
Elev |
28 okt, 2012 00:34 |
|
M4L13
Elev |
nu jävlar ska jag packa klart sen sova.
men jag har ingen musik att lyssna på inatt för fucking äckelspotify är helt jävla äcklig Q_Q
28 okt, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Äntligen, hoppas jag.
28 okt, 2012 00:35 |
|
Solkatten
Elev |
Hon och William Spetz är bäst X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen