@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har fett ångest över att det är skola på måndag. Har inte du påsklov? Påsklov har jag i april Först blev jag helt; "Vad snackar hon om?" Och sen; HAHAHAHAHAH. Höstlov menar jag, ofc. X"D Shit. Hahahah. Jag är trött. Hade den här veckan :c 28 okt, 2012 00:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har fett ångest över att det är skola på måndag. Har inte du påsklov? Påsklov har jag i april Först blev jag helt; "Vad snackar hon om?" Och sen; HAHAHAHAHAH. Höstlov menar jag, ofc. X"D Shit. Hahahah. Jag är trött. Hade den här veckan :c Jaså... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:17 |
|
smartbabe
Elev |
That moment...
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag blir alltid så excited när jag ser att folk har rebloggat/ hjärtat mina egna bilder på tumblr! :'D ![]()
28 okt, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har fett ångest över att det är skola på måndag. Har inte du påsklov? Påsklov har jag i april Först blev jag helt; "Vad snackar hon om?" Och sen; HAHAHAHAHAH. Höstlov menar jag, ofc. X"D Shit. Hahahah. Jag är trött. Hade den här veckan :c Jaså... Fast , hade mycket hellre velat ha den här veckan. Och jag har ändå bara pluggat på lovet :C 28 okt, 2012 00:18 |
|
Solkatten
Elev |
Fan. Hade precis tänkt 'whohoo, jag har slagit ner 69 troll' innan jag såg ett till och det blev 70 troll...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:19 |
|
scarhead
Lärare |
28 okt, 2012 00:22 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av scarhead: Omg det står hur många troll man har fångat under profilbilden Haha, no shit sherlock. xD -------------------------- Mitt fina lilla drakägg har nu kläckts och blivit till en fin liten drake. Välkommen till världen Barney
28 okt, 2012 00:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Omg det står hur många troll man har fångat under profilbilden Men godmorgon. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2012 00:25 |
|
Borttagen
|
Jagar troll från Iphonen. Måste vara beroende.
28 okt, 2012 00:26 |
|
scarhead
Lärare |
28 okt, 2012 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen