Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
LucyMalfoy
Elev |
Är ni. Jag är inte lik någon här
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:14 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Alice...: Skrivet av Noctum: Jag gillar glass ^^ gör du också det Alice...? ps: jag tröck inte på spoiler... inte ^^ nej absoluut inte, jag tror dig helt och jag gillar oxå gass o.o vad bra, då e vi två ganska lika vad bra, trodda att det bara var jag som gillade glass
11 jan, 2012 21:14 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag gillar med glass
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:15 |
|
Alice...
Elev |
11 jan, 2012 21:19 |
|
Dini99
Elev |
Hur vet du det? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 jan, 2012 21:19 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag är osocial. Jag cuttar mig. Jag är deprimerad. Jag får omkring med svarta kläder. Jag har inga vänner föutom 2 st
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:20 |
|
Noctum
Elev |
Yuki Nagato från animen "The melancholy of Haruhi Suzumiya"
11 jan, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2012 21:24 |
LucyMalfoy
Elev |
^Kul
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:26 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Noctum: Yuki Nagato från animen "The melancholy of Haruhi Suzumiya" är den bra, är det en anime elr en serie? :3
11 jan, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen