One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Älskar "OW:ET" i Heart Attack.. haha. Hahaha, nej. xD Det gillar inte jag. Haha, im obsessed with it.... ![]()
7 nov, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Directioners.... Åsikter om detta? Är de 1D-wannabes eller något helt eget? Är de bättre, sämre, snyggare? Jag var lite intresserad av era åsikter efter att några kompisar till mig reagerat på det :p
7 nov, 2012 14:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Directioners.... Åsikter om detta? Är de 1D-wannabes eller något helt eget? Är de bättre, sämre, snyggare? Jag var lite intresserad av era åsikter efter att några kompisar till mig reagerat på det :p Jag vet inte... men jag har en känsla av att de kommer bli rätt stora. Kanske inte så stort som 1D men... De är väl söta och är riktigt begåvade men 1D all the way! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2012 15:00 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Directioners.... Åsikter om detta? Är de 1D-wannabes eller något helt eget? Är de bättre, sämre, snyggare? Jag var lite intresserad av era åsikter efter att några kompisar till mig reagerat på det :p jag har en extrem obsession med dom nej men, jag förstår att folk jämför dom med 1D tbh, men varför hålla på att prata om "nya one direction!!!" det kommer inte något "nytt one direction". På samma sätt som det inte kommer något nytt Harry Potter, inte för mig iallafall. Och alltså, jag gillar inte när folk indirekt säger att man bara kan älska ett av dom. För 1D kommer alltid att vara the boys on the stairs för mig, och jag kommer aldrig glömma första gången jag hörde WWYB. Men det betyder inte att jag inte kan få fangirla över ett annat band, right? Ok, fine, om jag inte är en directioner om jag gillar något annat än bara deras musik, tyck det då. 7 nov, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Älskar "OW:ET" i Heart Attack.. haha. Plot twist: It's Paul 7 nov, 2012 15:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Älskar "OW:ET" i Heart Attack.. haha. Plot twist: It's Paul Ofta? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2012 15:17 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Älskar "OW:ET" i Heart Attack.. haha. Plot twist: It's Paul Ofta? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nej det är niall och jag älskar det punkt slut 7 nov, 2012 15:18 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Directioners.... Åsikter om detta? Är de 1D-wannabes eller något helt eget? Är de bättre, sämre, snyggare? Jag var lite intresserad av era åsikter efter att några kompisar till mig reagerat på det :p Well I'm kind of in love with them, soo... Nej men jag tycker att de är väldigt bra! One Direction var inte sååååå bra i X factor, men Union J tycker jag faktiskt är väldigt bra. Jag skulle nog säga att jag tycker om dem lika mycket, kan fangirla över Harry ena sekunden och George andra. Jag kan förstå varför folk jämför dem, One Direction blev ihopsatta av X Factor, och det kan man ju nästan säga att Union J också blev. Sedan så sjunger de liknande låtar, är väldigt snygga och de är alla unga killar. De har båda lika stor plats i mitt hjärta ♥
7 nov, 2012 15:51 |
|
Neeyum
Elev |
NEVER FELT LIKE THIS BEFOOOOORE
ARE WE FRIENDS OR ARE WE MOOOOOORE? 7 nov, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
jag blev typ kallad för en directionator idag
mhm jag hatar det uttrycket btw 7 nov, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen