My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av M4L13: Kan jag få fråga Ollis100 hur och var och stuff hon gjorde sin cutiemark? owo *leidiot* Man kan väl göra ett i vilket ritprogram som helst? hej 15 aug, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
Nu har jag scannat in min ponnybild!
Eftersom vi har en liten grejs och ritar varandra hela tiden har jag ritat mig, Ollis100 och Miss_Green Någon som kan gissa vad vi "målar"? ![]() 15 aug, 2012 14:19 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu har jag scannat in min ponnybild! Eftersom vi har en liten grejs och ritar varandra hela tiden har jag ritat mig, Ollis100 och Miss_Green Någon som kan gissa vad vi "målar"? Blommor? hej 15 aug, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: Nu har jag scannat in min ponnybild! Eftersom vi har en liten grejs och ritar varandra hela tiden har jag ritat mig, Ollis100 och Miss_Green Någon som kan gissa vad vi "målar"? Blommor? Typ xD 15 aug, 2012 14:20 |
|
Ollis100
Elev |
Tycker det är kul att vi tre är en pegasus-pony, en enhörning och en earthpony ^^
hej 15 aug, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
^Ja, det gör det extra roligt att rita oss!
Ska rita en till bild snart... Nå´n som vill vara med på bilden? 15 aug, 2012 14:24 |
|
Ollis100
Elev |
Jaaag!
Måste rita dig snart också ^^ hej 15 aug, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2012 14:32 |
|
Ollis100
Elev |
hej 15 aug, 2012 16:01 |
|
Soda
Elev |
15 aug, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen