Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julia Grymm
Elev |
Falskt
Du gillar aragog? 25 jan, 2011 21:09 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du gillar Aragogs barn. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 21:13 |
|
Julia Grymm
Elev |
Falskt! för håriga
Du gillar luleå? 25 jan, 2011 21:14 |
|
soratanaka
Elev |
... sant. Bättre än Bonnhålan. >:
Du gillar Umeå. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 21:18 |
|
Soz
Elev |
Sant, men skulle inte vilja bo där ... har det lagom kallt här!
Du har varit tagit bort minst 10 inlägg? Sherlockian, Whovian etc. 26 jan, 2011 07:07 |
|
Julia Grymm
Elev |
Falskt
Du gillar kampsport? 26 jan, 2011 16:27 |
|
soratanaka
Elev |
Jackie Chan är rätt tuff ändå. Sant.
Du gillar plommon. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 16:31 |
|
Julia Grymm
Elev |
Sant när de är söta!
Du gillar Draco Malfoy? 26 jan, 2011 16:32 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Ja, när han är elak=) sant.
Du drömmer om hagrid? 26 jan, 2011 16:34 |
|
soratanaka
Elev |
ALLTID
Du gillar Scheverus Schnäjp. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen