Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: The best movie twins is played by the best twins actors ♥ TRUEE!!! ♥♥ 14 okt, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
I know, thats why I wrote it ;D♥
14 okt, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Det går inte att beskriva med ord hur underbara dem är, åhh.. De är mina idoler!
Självsäkra och BRYR SIG INTE ETT SKVATT om vad andra tycker och tänker om dem. De går sin egna väg, ♥ 14 okt, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
Mina med
Förresten, upptäckte idag i skolan under tråkig so lektion: Weasley Wizard Wheezes = WWW = www(.mugglarportalen.se) VI SKRIVER FÖRKORTNINGEN PÅ DERAS BUTIK VARJE GÅNG VI GÅR IN PÅ EN WEBBSIDA 14 okt, 2011 16:02 |
|
grodan-boll
Elev |
^
wow..har aldrig tänkt på det förut!! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 14 okt, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag har tänkt på det ibland ;P Men det är ju jävligt awesome!
14 okt, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Jag skrev förkortningen på mitt skrivblock, sedan hela butiksnamnet, såg på förkortningen igen.. och rusa över hela klassrummet till HP-kompis.. Och innan dess brukar jag strunta i att skriva www. innan själva adressen, men nu ska jag göra det igen
14 okt, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skrev förkortningen på mitt skrivblock, sedan hela butiksnamnet, såg på förkortningen igen.. och rusa över hela klassrummet till HP-kompis.. Och innan dess brukar jag strunta i att skriva www. innan själva adressen, men nu ska jag göra det igen Haha, jag skriver alltid www.(första bokstaven i det jag ska söka på) så kommer det ju oftast upp, om det är facebook eller mugglis eller någon annan sida som jag är inne på ofta ;P 14 okt, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag tar bort mina sådana efter ett tag.. och de jag är inne på är ju bara mugglis, djur.nu, facebook och youtube, så det blir inte så många ;P
14 okt, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
JAg vet inte hur man gör xD (har en mac-dator) så jag om jag öppnar en ny flik har jag dessutom 9 olika direktlänkar till de sidorna jag mest är inne på. (I love Safari-webbläsaren ♥)
14 okt, 2011 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen