Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 82 83 84 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

The best movie twins is played by the best twins actors ♥


TRUEE!!! ♥♥

14 okt, 2011 15:49

Borttagen

Avatar


I know, thats why I wrote it ;D♥

14 okt, 2011 15:53

Borttagen

Avatar


Det går inte att beskriva med ord hur underbara dem är, åhh.. De är mina idoler!
Självsäkra och BRYR SIG INTE ETT SKVATT om vad andra tycker och tänker om dem. De går sin egna väg, ♥

14 okt, 2011 16:00

Borttagen

Avatar


Mina med

Förresten, upptäckte idag i skolan under tråkig so lektion:

Weasley Wizard Wheezes = WWW = www(.mugglarportalen.se)

VI SKRIVER FÖRKORTNINGEN PÅ DERAS BUTIK VARJE GÅNG VI GÅR IN PÅ EN WEBBSIDA

14 okt, 2011 16:02

grodan-boll
Elev

Avatar


^

wow..har aldrig tänkt på det förut!! haha..va coolt!

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

14 okt, 2011 16:03

Borttagen

Avatar


Jag tror att jag har tänkt på det ibland ;P Men det är ju jävligt awesome! ♥♥♥♥

14 okt, 2011 16:08

Borttagen

Avatar


Jag skrev förkortningen på mitt skrivblock, sedan hela butiksnamnet, såg på förkortningen igen.. och rusa över hela klassrummet till HP-kompis.. Och innan dess brukar jag strunta i att skriva www. innan själva adressen, men nu ska jag göra det igen

14 okt, 2011 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skrev förkortningen på mitt skrivblock, sedan hela butiksnamnet, såg på förkortningen igen.. och rusa över hela klassrummet till HP-kompis.. Och innan dess brukar jag strunta i att skriva www. innan själva adressen, men nu ska jag göra det igen


Haha, jag skriver alltid www.(första bokstaven i det jag ska söka på) så kommer det ju oftast upp, om det är facebook eller mugglis eller någon annan sida som jag är inne på ofta ;P

14 okt, 2011 16:15

Borttagen

Avatar


Jag tar bort mina sådana efter ett tag.. och de jag är inne på är ju bara mugglis, djur.nu, facebook och youtube, så det blir inte så många ;P

14 okt, 2011 16:16

Borttagen

Avatar


JAg vet inte hur man gör xD (har en mac-dator) så jag om jag öppnar en ny flik har jag dessutom 9 olika direktlänkar till de sidorna jag mest är inne på. (I love Safari-webbläsaren ♥)

14 okt, 2011 16:24

1 2 3 ... 82 83 84 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.