Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska till Liseberg imorn med min bästis tyri! Adda henne om ni vill???... Hon är ny! :p
26 aug, 2011 21:10 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag kan gärna ta över det Skrivet av Borttagen: Byta? javisst, varsågoda. ni får gärna ta över det, jag trivs inte något vidare med att vara helt borta i huvudet pga. feber och vara så täppt i näsan att jag inte känner smak av någonting. : ((((((
26 aug, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
^ aaajjdå. trodde det bara var lite småsjuk, men mycket sjuk slipper jag helst :c vill bara ha en anledning att vara hemma haha :c krya på dig!
26 aug, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Igår när vi hade sett Angels and Demons så började pappa bläddra i kanalerna och så plötsligt skrek jag;
"GÅ TILLBAKA TILL DEN KANALEN!" Jag hade bara sett den flyktaktigt, så han kollade konstigt på mig och gick tillbaka. "DANIEL RADCLIFFE!" sa jag och pekade på armé generalen, haha 27 aug, 2011 10:57 |
|
expelliarmus
Elev |
27 aug, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
Ajjj, jag har jätteont i mitt öra och i pannan nu... :c
27 aug, 2011 12:47 |
|
Celebikai
Elev |
27 aug, 2011 13:20 |
|
kinshaw
Elev |
27 aug, 2011 13:35 |
|
expelliarmus
Elev |
27 aug, 2011 13:39 |
|
kinshaw
Elev |
27 aug, 2011 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen