D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tänkte ett tag.
"ja, och om hon inte är tillbaka får vi väl be fler om hjälp," 24 okt, 2015 18:23 |
|
Shadow of hope
Elev |
24 okt, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
vi började gå tillbaka. det kändes skönt att komma ut ur skogen för jag hade alltid varit lite rädd för skogar.
(okej!!) 24 okt, 2015 18:26 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag andades ut lite när öppenheten av ängen kom till skildnad från skogen som vi just varit i. Jag kollade för att se vilka av de andra som var där.
24 okt, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
"vart är alla?" sa jag fundersamt.
alla måste ha gått och letat efter hermione. "var hon tvungen att springa iväg? fattar hon inte att alla bara tycker att hon är fjantig när hon gör sådär?" sa jag högt. jag kände mig arg igen, jag kunde inte kontrollera det. 25 okt, 2015 11:57 |
|
Alicha black
Elev |
Skogen som tornade upp sig framför oss vad full med hemska saker. Det visste jag. Hermione hade gått in där. Rakt in i en hemsk skog. man lär komma ihåg att hemska skogar pluss snälla människor inte passar ihop. Det kan bli rätt så fel. Antingen dör människan eller så..ja en skog kan inte dö, bara döda.
25 okt, 2015 14:26 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och kollade på Joe.
"Vet du vad? Jag bryr mig inte om något händer henne! Jag är trött på att behöva passa henne och att jag alltid får skulden, och att hon alltid gör sig själv till offret!" sa jag argt. "Draco, du menar inte det där, lugna ner dig," sa Joe lugnt. "Jag är lugn!!" skrek jag och viftade min trollstav mot Joe. Joe skrek till och hoppade undan. "Du kunde ha träffat mig, skärp dig nu!" sa Joe. Jag kollade surt på honom och han gav mig ett ledset leende. "Förlåt," sa jag tyst. Jag satte mig ner på marken och begravde ansiktet i händerna. 25 okt, 2015 14:46 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade oroligt ner på honom, fast jag var fortfarande lite halft nervös efter att han nästan träffat mig. "Det är stressigt för oss alla och vi hanterar stressen på olika sätt.... Hermione valde att... vara ensam" sa jag och satte mig ned bredvid honom. Jag kramade honom bakifrån och kollade runt på ängen för att se om någon kommit tillbaks än och såg Willow på andra sidan ängen. Jag hoppades att hon skulle kolla hit, för jag ville att hon skulle hit men jag ville fortfarande inte störa Draco.
25 okt, 2015 14:56 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Jag såg Joe på andra sidan ängen, han såg orolig ut. Jag bestämde mig för att gå dit. "Vad är det som händer Joe? Och vem är det här?" Säger jag och tittar på pojken med blont hår.
Hedda Lightowl 25 okt, 2015 15:00 |
|
Borttagen
|
Jag låtsades inte om hon som kom och pratade.
"Jag är värdelös. Jag blir ju bara arg och galen av detta." Jag lyfte huvudet från händerna. "Vad händer med mig?" pep jag. 25 okt, 2015 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen