Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 82 83 84 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
"Jadå!" Sade jag lite irriterat.

25 aug, 2015 19:45

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Okej..." Det upstår, en tystnad mellan oss. Den är inte pinsam. Bara... (Något?..) jag hör ett pistolskott längre fram. "Will, det här är INTE bra!"

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 19:57

Borttagen

Avatar


Joey

Efter ett tag så slutar jag springa av anfådhet. (No idea how it stavas)
Jag lutar mig mot ett träd och pustar ut. Då hör jag att en gren knacks Jag går uy till en liten glänta där det såt en stor lurvig figur. Den vänder sig mot mig. Helt plötsligt fattar jag. Jag står öga mot öga med en stor björn.

25 aug, 2015 20:01

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Joey?! Hallå? Är du där?!" Jag och Will springer in i en glänta, och där står Joey! Och en brun... Vad då? En... Nej... Det kan inte vara?... En Björn?!

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


Joey

Jag bara står och stirrar på björnen. Att titta bort skulle visa ett tecken på svaghet. Jag märker inte att kayla står i gläntan. Jag tar loss en stark pinne från marken, redo att attackera.

25 aug, 2015 20:12

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
Joey märker tydligen inte mig. Som tur är har jag knivarna på mig. Jag börjar att sjunga, den högsta sång jag kan. Björnen reagerar, och vänder sig om. Den börjar galoppera mot mig och Will. Men han är fokuserad På Joey. Will! Jag springer mot Will. Puttar bort honnom, och råkar följa med. Knivarna landar med spetsen nesåt, bredvid oss. Jag pustar ut, och reser mig sedan upp "ska jag kapa björnen?

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 20:21

Borttagen

Avatar


Ian
"Nej, jag bedövar den!" Sade jag.

25 aug, 2015 20:25

Borttagen

Avatar


Joey

Jag står till bjönen i ryggen med pinnen. "Vad ni än tänker göra, gör det nu..." säger jag och försöker hålla bjönens uppmärksamhet på mig

25 aug, 2015 20:28

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
"Joey, jag körde precis en kniv igenom handen på svinet Gwen, så jag tror nog att jag vet vad jag gör. Har någon en pilbåge, så kan jag låna en av Wills sömngrejor. Jag kan skjuta. Bra." Säger jag med överdrivet hög röst.

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


Will
"Jag har en båge och sömnmedel i min ryggsäck!" Sade jag.

25 aug, 2015 20:35

1 2 3 ... 82 83 84 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.